גורו ההורות הפופולרית בארצות הברית, רובי פרנק, נעצרה בשבוע שעבר בחשד להתעללות חמורה בילדיה לאחר שהם נמצאו עם סימני הזנחה ותת-תזונה קשים. יחד עם פרנק נעצרה גם שותפתה העסקית, ג'ודי נאן הילדברנדט. השניים משתפים פעולה באופן קבוע בסרטוני ייעוץ בנושאי יחסים והורות.

בדיווח של הרשויות נמסר כי התקבל דיווח על נער הזקוק לעזרה שתואר כ"כחוש ותת תזונה, עם פצעים פתוחים וסרט דביק סביב הגפיים. מצבו של הצעיר היה כה חמור והועבר לבית חולים מקומי". העדויות הובילו את השוטרים לבית סמוך, שם נמצא צעיר נוסף במצב דומה.  יחד עם שני ילדיה של פרנק שנלקחו לטיפול בבית החולים, גם ארבעת ילדיה הנוספים נלקחו ונשלחו להשגחת גורמי הרווחה.

מחוז וושינגטון במדינת יוטה הגיש נגד פרנק והילדברנדט כתב אישום בגין שלושה סעיפי התעללות בכל אחד משני הילדים: התעללות פיזית, הרעבה ופגיעה רגשית קשה. כל אחת מהעבירות עלולה לגרור עונש של עד 10 שנות מאסר בפועל וקנס של עשרת אלפים דולרים. 

פרנק התפרסה מאז שנת 2015 בעקבות עמוד היוטיוב המצליח שלה, שבו הופיעה עם בעלה קווין ושישה ילדים. לערוץ היו קרוב ל-2.3 מיליון מנויים לפני שהוא הוסר מוקדם יותר השנה מסיבה לא ברורה. כבר בעבר עלתה ביקורת קשה על ההורות שלה, לאחר שאחד מילדיה חשף שנאלץ לישון במשך שבעה חודשים על שק של עדשים כעונש. באירוע אחר, נתקלה בביקורת חריפה לאחר שבעצמה הודתה בעבר כי מנעה מילדיה ארוחות כחלק משיטה משמעתית.

שארי פרנק, בתה הבכורה של הוולוגרית המצליחה, כתבה בפוסט באינסטגרם לאחר מעצרה של אימה כי היא ובני משפחתה "כל כך שמחים שהצדק נעשה". עוד היא כתבה כי "במשך שנים ניסינו לומר למשטרה ולרשויות על כך, ואנו כל כך שמחים שסוף סוף הם החליטו לעשות זאת".