חמישה צעירים ישראלים בני נעצרו בשבוע שעבר בחשד שאנסו צעירה בריטית בת 20 במלון בעיר איה נאפה. שניים מהישראלים החשודים באונס עתרו היום (ראשון) באמצעות סנגורם, עורך הדין ניר יסלביץ, לשחרורם המיידי, זאת לאחר שעלה כי המצלמות הסמוכות לחדר במלון בו אירע לכאורה האונס, כפי שטענה המתלוננת, הוכיחו חד משמעית כי השניים שהו מחוץ לאותו חדר ולא נכחו במקום האירוע לכאורה.

חמישה צעירים ישראלים נעצרו בקפריסין בחשד לאונס תיירת בריטית
"נלקחתי בכוח מהבריכה": פרטים חדשים על פרשת האונס באיה נאפה

"אני סומך על השלטונות בקפריסין ומערכת המשפט ומקווה שהם ייעתרו לבקשה לשחרר את שני החשודים שאני מייצג, נוכח הממצא החשוב", אמר אתמול עו"ד ניר יסלביץ. עוד עלה כי המצלמות שמסביב לבריכה במלון וכן אלו בחדר שבו אירעה הדרמה לא פעלו, משכך אין תיעודים שיכולים לתמוך בגרסתה של המתלוננת.

כזכור, חמשת הגברים, בני 19 ו-20, נעצרו בהוראת שופט בית המשפט המחוזי בפמגוסטה לשמונה ימים נוספים לאחר מעצרם ביום שני בשבוע שעבר. הבריטית, בת 20 שזהותה לא הותרה לפרסום, אמרה למשטרה כי הותקפה מינית על ידי הישראלים לאחר ש"נלקחה בכוח" מאזור הבריכה של המלון שלה לחדרה. שניים מהחשודים אמרו שהם מעולם לא פגשו את הקורבן לכאורה וכולם דחו את ההאשמה באונס קבוצתי, כששניים מהחשודים אישרו שקיימו עם המתלוננת יחסי מין בהסכמתה וחזרו כי לא בוצע אונס בשום צורה שהיא.