פול לנדי בן ה-88, סוכן לשעבר של השירות החשאי, טוען בספרו החדש שעתיד לצאת בקרוב לאור, כי מצא כדור במושב האחורי של המכונית שבה נסע הנשיא ג'ון פ. קנדי לאחר שנורה, והניח אותו על שולחן הניתוחים של קנדי בבית החולים. 

"הביע עניין בטילים": מה עומד מאחורי הפסגה של פוטין ומנהיג קוריאה הצפונית?
יו"ר בית הנבחרים בארה"ב: תומך בפתיחת חקירת הדחה נגד ביידן

הטענה של לנדי מעלה שאלות חדשות לגבי תיאוריית הקליע הבודד, שלפיה כדור אחד שנורה מהקומה השישית של בניין הספרייה של טקסס פגע בקנדי ובמושל טקסס ג'ון קונלי.

לנדי טוען כי מצא את הכדור כאשר הגיע לבית החולים עם המכונית של הנשיא. הוא אמר כי חשש שהקליע ייעלם או יאבד, ולכן הכניס אותו לכיסו. מאוחר יותר, בזמן שהיה בחדר המיון עם קנדי, הוא אמר כי הניח את הכדור על שולחן הניתוחים של הנשיא כדי שהראיות יסעו עם הגופה.

טענתו של לנדי נתקלת בספקנות מצד חלקים מהקהילה, כולל סוכן לשעבר אחר של השירות החשאי - קלינט היל, שהיה גם הוא עד ראייה לרצח. היל אמר כי הוא לא מאמין לטענה של לנדי, וכי היא אינה עולה בקנה אחד עם העדויות הקיימות.

החוקר ג'רלד פוסנר, מחבר הספר "תיק סגור: לי הארווי אוסוואלד ורצח קנדי", אמר כי טענתו של לנדי תומכת בתיאוריית הקליע הבודד. לדבריו, כעת ידוע כיצד הכדור הגיע למיטת הנפט של קונלי.

לא משנה אם טענתו של לנדי היא נכונה או לא, היא צפויה לעורר מחדש את הדיון על רצח קנדי, אחד האירועים הידועים לשמצה בהיסטוריה האמריקאית.