סערה נוספת סביב משפחת טראמפ: גורמים המקורבים לדונלד טראמפ ג'וניור, בנו של הנשיא לשעבר, טענו היום (רביעי) כי חשבון הטוויטר שלו ככל הנראה נפרץ. ההודעה פורסמה לאחר שפורסמו בשמו של ג'וניור מספר ציוצים נגד אביו, כשבאחד מהם אף נכתב: "אני מצטער לבשר אבל אבי דונלד טראמפ מת, אני ארוץ לנשיאות ב-2024".

בנוסף, בחשבון הטוויטר פורסמו גם ציוצים שכללו התבטאויות נגד הנשיא המכהן, ג'ו ביידן, נגד המיליארדר אילון מאסק ואף איומים על קוריאה הצפונית. בציוצים אחרים הוזכר גם שמו של עבריין המין ג'פרי אפשטיין, ונכתב כי ריצ'רד הארט, איש הקריפטו שהונה משקיעים בעשרות מיליוני דולרים, הוא חף מפשע, וברגע שג'וניור ייבחר לנשיא הוא יפעל כדי לשחרר אותו.

האירוע מעלה שוב שאלות לגבי תפקידה של טוויטר באבטחת חשבונות המשתמשים, במיוחד אלו השייכים לדמויות פוליטיות בעלות פרופיל גבוה, לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2024. בחודש שעבר טענו ברשת החברתית כי היא מאיישת מחדש את צוותי אבטחת המידע לאחר הפיטורים ההמוניים. במקביל, הרשת החברתית עדיין נמצאת בחקירה של נציב הסחר של ארה"ב, בעניין היכולת שלה להגן במידה מספקת על פרטיות המשתמשים, והאם הפרה את המחוייבות שקיבלה על עצמה ב-2011.