ילדה בת 9 נחטפה, ככל הנראה, מאתר קמפינג בניו יורק, ארה"ב, במוצאי שבת. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורה של שארלוט א. סנה, שנעלמה מאתר Moreau Lake State Park ב-Gansevoort, ניו יורק. היא נראתה לאחרונה בשעה 18:15 בשבת בערב כשהיא לבושה בחולצת טי-דיי כתומה של פוקימון, מכנסיים כחולים כהים, נעלי קרוקס שחורות וקסדת אופניים אפורה.

לפי הודעת ה"נעדר/ת", גובהה כ-1.37 מטר והיא שוקלת 40 ק"ג, יש לה שיער בלונדיני ועיניים ירוקות. מושלת ניו יורק, קת'י הוקול, אמרה במסיבת עיתונאים שהילדה רכבה על אופניים עם חבריה ובני משפחתה סביב אזור A בפארק במוצאי שבת ורצתה להקיף את הפארק בעצמה. בסביבות השעה 18:45, משפחתה של סנה מצאה את האופניים של בת ה-9 בצד הדרך ואימה הזעיקה מיד את שירותי הביטחון.

הוקול אמרה שהמשטרה המקומית הגיעה לפארק בשעה 19:00 ולמעלה מ-100 אנשי צוות ו-75 חוקרים חיפשו אחריה מאז בעזרת כלבים, רחפנים, סירות וצוותי חילוץ תת-ימי במהלך היממה האחרונה. "אני לא יכולה לדמיין את הכאב שמשפחתה חווה", אמרה המושלת על הוריה של סנה.

"הם סיפרו לי כמה שמחת החיים יש לבתם הקטנה, תלמידת כיתה ד' שנבחרה לאחרונה להיות נציגת הכיתה במועצת התלמידים". סגן אלוף ריצ'רד מזונה, אמר כי ישנה אפשרות שהילדה נחטפה לאחר שהשוטרים השלימו "חיפושים נרחבים" בפארק. "אנחנו עושים ככל שביכולתנו כדי למצוא את שארלוט", אמרה הוקול. "אנו מבקשים את עזרת הציבור כדי לסייע לנו להחזיר אותה הביתה בשלום".