לפחות שלושה הרוגים וחמישה פצועים, ביניהם אחד במצב קשה, באירוע ירי היום (שלישי) בקניון סיאם פרגון שבבנגקוק, בירת תאילנד. המשטרה במדינה דיווחה כי היורה, בן 14, נלכד על ידי השוטרים המקומיים. תחנת המטרו סיאם, הסמוכה לקניון, נסגרה לתנועה. על פי מקור בכיר אין ישראלים בין הנפגעים, וככל הנראה גם לא תיירים. נציגות משרד התיירות בישראל בשיתוף עם שגרירות תאילנד הקימה חדר מצב לעדכונים שוטפים.

לפי שעה הנסיבות טרם ידועות והמשטרה המקומית עדכנה שככל הנראה לא מדובר באירוע טרור. ראש הממשלה סרטה תוויסין הורה לנציב משטרת תאילנד לחקור ולעקוב אחר המצב. אחת מעדות הראייה סיפרה לסוכנות הידיעות המקומית כי היא ראתה אנשים רצים ואומרים שמישהו פתח באש. היא אמרה שאזעקה נשמעה בתוך הקניון והאורות כבו. "אנחנו מתחבאים. מי מעז לצאת?".

קניון סיאם פרגון הוא אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר בבנגקוק וככל הנראה אלפי בני אדם ככל הנראה שהו בו בזמן הירי. בתיעוד שהופץ ברשתות חברתיות ניתן לשמוע קולות ירי בתוך הקניון. בתמונה שהופצה לאחר מכן נראה כביכול רגע תפיסתו של היורה.

מטעם סוכנות המרכז למטייל תאילנד נמסר: "לפני כשעה התרחש אירוע ירי חריג בקניון הפופולארי סיאם פרגון בבנגקוק. אנו בודקים את הפרטים לעומק ומבררים האם היו ישראלים שמעורבים במקרה. קניון סיאם פרגון נחשב לאחד הקניונים הגדולים והפופולריים בבנגקוק ובמיוחד למטיילים הישראלים שאוהבים את הקרבה שלו לאזור הקניות העמוס. אנחנו מצויים בקשר עם הקונסוליה הישראלית וקוראים לכל הישראלים לפנות אלינו על כל שאלה, עזרה ובקשה".