"ישראל הוזהרה": גורם במודיעין המצרי טען בשיחה עם סוכנות AP, כי במדינה הזהירו לאחרונה את גורמי השלטון בישראל מפני "מתקפה אימתנית", שמתוכנן מצד ארגון הטרור חמאס. לטענתו, האזהרה ניתנה במהלך שיחה שקיים שר המודיעין המצרי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעם לשכת ראש הממשלה, הכחישו את הדיווח.

ישראל במלחמה | מחבלים חדרו משטח לבנון; תקיפה נרחבת של צה"ל בעזה
עדות מטלטלת מאירוע השבי באופקים: "המחבל אחז באמא שלי עם רימון בידו"

הגורם המצרי אף טען כי בישראל התמקדו לאחרונה באיומים שנשקפים ביהודה ושומרון, דבר שהוביל לחוסר התייחסות מספק לגזרה העזתית. "הזהרנו אותם שבקרוב תהיה התפוצצות של המצב, באופן משמעותי מאוד, אך הם זלזלו באזהרות הללו", טען. על פי הדיווח, שר החוץ המצרי אף התרשם מזחיחות מסויימת מצידו של נתניהו.

ביומה השלישי של המלחמה, הודיע מוקדם יותר, שר האנרגיה ישראל כ"ץ כי "הוריתי לנתק מיידית את אספקת המים מישראל לעזה. חשמל ודלקים נותקו שלשום. מה שהיה לא יהיה". מטחים כבדים נורו לעבר ישראל גם היום מאז שעות הבוקר, לעבר יישובי הדרום ומרכז הארץ. 

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוחח אתמול עם ראש ממשלת ישראל בנימין בנימין נתניהו, והבטיח את תמיכתו המלאה בממשלה ובעם ישראל לאור התקיפה חסרת התקדים של חמאס. השניים דנו בסוגיה של בני ערובה הנמצאים בידי חמאס, כולל משפחות שלמות, קשישים וילדים.