המנהיג העליון של איראן, האייתוללה סייד עלי חוסייני חמינאי, אמר היום (שלישי) כי "אם 'פשעיה של ישראל' יימשכו, איש לא יוכל לעצור את המוסלמים ואת כוחות 'ההתנגדות'".

הסרטון מאמש - רק ההתחלה? "בקרוב החמאס יציג ילדים, תינוקות וכל מה שיש בידם"
"מהזוועות הנוראיות בתולדות עמי'': רונה לי שמעון נגד החמאס בתקשורת העולמית

בנאום שנשא בטהרן אמר חמינאי כי "על פי המידע שבידינו, מדיניות ישראל בשבוע האחרון הוכתבה על ידי ארצות הברית והיא נושאת באחריות למעשיה של ישראל. ההפצצות הישראליות חייבות להיפסק מיד ויש להעמיד לדין את הבכירים הישראלים. האחריות להגיב על המתרחש בעזה מוטלת על כולם. הטענות לפיהן חמאס הרג אזרחים אינן נכונות, משום שכל אלה המתגוררים ב'התנחלויות בשטחים הכבושים' חמושים ואינם אזרחים".

בתוך כך רשת הרדיו הבינלאומית הרשמית של איראן כתבה בעמוד הטוויטר הרשמי שלה כי "ניצחון האל קרוב". ההצהרה מגיעה לאחר ששר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללהיאן, הזהיר מפני "פעולת מנע" בשעות הקרובות.

תקיפת מטרות חמאס בשטח רצועת עזה (צילום :דובר צה"ל)

שר החוץ גם איים לאחרונה ב"רעידת אדמה ענקית" בישראל, אם צה"ל ימשיך לתקוף ברצועת עזה. "אני יודע על התרחישים שחיזבאללה הציב. כל צעד ש'ההתנגדות' תנקוט יגרום לרעידת אדמה ענקית בישות הציונית", אמר.

"אני רוצה להזהיר את פושעי המלחמה ואת אלה שתומכים ביישות הזו לפני שיהיה מאוחר מדי להפסיק את הפשעים נגד האזרחים בעזה, כי זה עלול להיות מאוחר מדי בעוד כמה שעות", הוסיף שר החוץ.