יהודית ונטלי רענן, אם ובתה בעלות אזרחית אמריקנית, שוחררו אמש משבי ארגון הטרור חמאס בעזה. מיד לאחר מכן, הגיעו לשטח ישראל ונפגשו עם בני המשפחה שלהן. היום (שבת) הבית הלבן פרסם תיעוד של שיחה שערך הנשיא ג'ו ביידן יחד איתן, לאחר שובן מהשבי בעזה.

הנשיא ביידן פנה תחילה ליהודית ואמר: "אני כל כך שמח לראות אתכן בבית, או לא בבית, אבל לפחות מחוץ לשבי". יהודית השיבה: "תודה לך, תורה רבה". הנשיא ביידן פנה לאחר מכן גם לנטלי: "שלום נטלי, מה שלומך?", והיא השיבה: "אני רק רוצה להודות לך על השירות עבור ישראל". ביידן: "תראי, זה סיוע ארוך טווח, אני רק מאושר שהוצאנו אותך משם, אנחנו עובדים על זה זמן רב, אנחנו נוציא משם את כולם". עוד אמר הנשיא ביידן בשיחה: "אני רק מקווה שלא רק ששתיכן מרגישות טוב, אלא גם הבריאות שלכן תקינה".

מיד לאחר השחרור אמש, הנשיא ג'ו ביידן פרסם הצהרה בטוויטר, והתייחס לכך: "דיברתי עם שתי החטופות ששוחררו לאחר שהוחזקו כבנות ערובה על ידי חמאס. הודעתי להן שהממשלה שלהן תתמוך בהן באופן מלא כשהן יתאוששו ויחלימו. ג'יל ואני ממשיכים לחזק את את כל המשפחות האמריקאיות שיקיריהן עדיין בשבי". 

ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר כי "מטה המשפחות מברך על שחרורן של החטופות משבי חמאס. המשך החזקת בני הערובה הוא פשע מלחמה. מאות משפחות מצפות לסיוע של מנהיגי מדינות ערב אחרי שמעשי חמאס זעזעו את העולם כולו. חמאס ביצע פשעי מלחמה. למנהיגים רבים במדינות ערב יש השפעה עצומה על מנהיגיו ועליהם לפעול לשחרר במיידי את כל החטופים והנעדרים המוחזקים בעזה. אנו קוראים למנהיגי העולם והקהילה הבינלאומית להפעיל את מלוא כוחם בכדי לפעול לשחרורם של כלל החטופים והנעדרים".