מלחמת חרבות ברזל: בשבוע שעבר פורסם בארצות הברית סקר ממנה עולה כי למעלה מ-75% מהציבור האמריקאי מסכים כי ביטחון ישראל הוא סוגייה משמעותית לביטחון הלאומי של ארצות הברית. בעקבות הסקר, פרסם אתמול (שבת) מגזין הניו יורק טיימס שורת ריאיונות עם אזרחים במדינות מפתח לבחירות 2024, שהביעו דעות מורכבות בנוגע לסוגייה. כמו כן, רוב האמריקאים מביעים תמיכה בניתוק המים והחשמל בעזה.

סגן מפקד המערך הרקטי בחמאס חוסל, מספר החטופים עלה ל-212
השר ברקת לדיילי מייל: "ישראל תתקוף את איראן אם חיזבאללה יתקוף אותה"

כך למשל, אלברט אלטנברגר, תושב פנסילבניה, הביע רגשות מעורבים בנוגע לחבילת הסיוע בסך למעלה מעשרה מיליארד דולרים שביקש הנשיא ג'ו ביידן מהקונגרס. "אנחנו כבר תומכים באוקראינה, עכשיו אנחנו צריכים גם לתמוך בישראל?" הוא תהה. "אני תומך בישראל ומאמין בשליחת אמצעים וסיוע מסוים, אבל האם זאת באמת המחויבות שלנו לדאוג לכל העולם?"

לקראת הבחירות לנשיאות ב-2024, הנושא הישראלי אינו בהכרח על הפרק עבור הבוחר הממוצע - כפי שנהוג עבור נושאי חוץ בבחירות. ויליאם מילר, תושב ג'ורג'יה, שהה בבר בעת שידור נאום התמיכה של ביידן בישראל בשבוע שעבר. "למה הוא לא מדבר על סוגיות פנים כמו מצוקת הדיור ואלימות כנופיות?" הוא מחה. "אנחנו במלחמה עם עצמנו, ואף אחד לא מתייחס לזה".

סיל דיקסון, תושבת פנסילבניה, הביעה עמדה דומה: "אני משתדלת להימנע מחדשות, כי לעיתים קרובות הן מדכאות או מטעות, אבל קשה לי שלא לתהות האם אין שימוש ראוי יותר לכספי הסיוע, שיתרמו לאזרח האמריקאי".