"החזירו אותם הביתה": פניהם של 32 ילדים שנחטפו מיישובי העוטף בשבת השחורה של ה-7 בדצמבר מתנוססות היום (חמישי) על שער ה"סאן" הבריטי, כדי לתמוך בבקשת משפחותיהם לשחררם.

קשה יותר, מורכב יותר: בצה"ל נערכים להעמקת הפעולה הקרקעית בעזה | טל לב רם
דיווח: ״ביידן מנהל דיונים על המדיניות ליום שאחרי נתניהו״

בצירוף הכותרת "החזירו אותם הביתה", נכתב: "32 ילדים חפים מפשע נחטפו על ידי טרוריסטים. זאת הסיבה בגללה ישראל מוכרחה להילחם ברוע של חמאס".

עוד נכתב, כי "הוריהם הנואשים של 32 ילדים בני ערובה שנחטפו על ידי חמאס התחננו אמש שארגון הטרור ישחרר אותם. הילדים מוחזקים מתחת לאדמה ברשת המנהרות בת 311 הקילומטרים שזכתה לכינוי 'המטרו של עזה', בזמן שישראל נלחמת למחוץ את חמאס ולהחזירם הביתה".

בהמשך הובאו שמות הילדים, ביניהם נמצאים הילד הכי צעיר שנחטף, התינוק כפיר ביבס בן התשעה חודשים שנחטף עם אחיו אריאל בן ה-4 ועם אימם שירי בת ה-32. השלושה נחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז וסרטון החטיפה שלהם, בו שירי נראית כשהיא מובלת על ידי מחבלים ומגוננת על בניה שעטופים בשמיכה, זעזע את העולם.

קרובת משפחתם, עופרי ביבס לוי (37), סיפרה: "אריאל אוהב טרקטורים ואופנועים, תמיד בורח ורוצה לטפס. כפיר תמיד מחייך וצוחק ורוצה לחבק אותך כל הזמן. הוא רק התחיל לזחול. לא יעלה על הדעת שמישהו ייקח תינוק כבן ערובה".

שלט החטופים הגדול בעולם (צילום :תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה)

"מי חוטף ילדים? איפה בעולם זה הדבר הנכון לעשות?", קראה אימן של דפנה ואלה אליקים בנות ה-15 וה-8 שנמצאות גם הן בשבי חמאס.

סוכנויות סיוע בינלאומיות וארגוני צדקה תמכו בקריאות לשחררם. הוועד הבינלאומי של הצלב האדום אמר כי המשפחות "מודאגות שהילדים ידבקו במחלות".

עוד נכתב, כי "ה-ICRC הגיש בקשות חוזרות ונשנות לבקר את בני הערובה כדי שנוכל לבדוק את שלמם".