מלחמת חרבות ברזל: כתבת ה"ניו יורק טיימס", ג'זמין יוז, התפטרה ​​אמש (שבת) ממערכת העיתון לאחר שהפרה את מדיניות החברה והשאירה מכתב שהאשים את ישראל בניסיון "לבצע רצח עם נגד העם הפלסטיני".

עמיחי אליהו קרא להטיל פצצת אטום על עזה; נתניהו נקט בצעד חריג
בן כספית בביקורת מפתיעה נגד המחאה: "גורמים נזק ועוול"

ג'זמין יוז, שהצטרפה לעיתון ב-2015 וזכתה במספר פרסים, הייתה אחד השמות הבולטים בהצהרה שפרסמה בשבוע שעבר קבוצה בשם "עיתונאים נגד המלחמה בעזה". היא האשימה את ישראל בהתקפה על עיתונאים והריגת אלפי פלסטינים מאז ה-7 באוקטובר.

"ישראל היא מדינת אפרטהייד, שנועדה להעניק זכויות יתר לאזרחים יהודים על חשבון הפלסטינים, ללא התחשבות בעם היהודי הרב, הן בישראל והן ברחבי הפזורה, המתנגדים לגיוס שלהם בפרויקט אתנו-לאומי", נכתב בהודעה שמתחה ביקורת על מאמר מערכת ה"ניו יורק טיימס" שתמך בהתקפות הישראליות על חמאס לאחר הטבח שבוצע בעוטף.

"למרות שאני מכבד אותה, מה שהיא טענה זו הייתה הפרה ברורה של מדיניות ה'טיימס' בנושא המחאה הציבורית", כתב עורך העיתון ג'ייק סילברסטיין, "מדיניות זו, שאני תומך בה במלואה, היא חלק חשוב מהמחויבות שלנו לעצמאות עיתונאית. היא ואני שוחחנו על כך שהרצון שלה להצביע על עמדה ציבורית מהסוג הזה ולהצטרף למחאות פומביות אינו עולה בקנה אחד עם היותה עיתונאית ב'טיימס', ושנינו הגענו למסקנה שהיא צריכה להתפטר".