חוליית טרור של החיזבאללה שפעלה בהכוונה איראנית, נעצרה ע"י כוחות הביטחון בברזיל, שפעלו בשיתוף פעולה עם המוסד הישראלי. שני צווי מעצר זמניים הוצאו כנגד חשודים והמשטרה אף פשטה על 11 כתובות. המשטרה מסרה כי המגייסים וגם אלו שגויסו להצטרף לארגוני הטרור עלולים לספוג עד 15 וחצי שנות מאסר. 

אירועי האנטישמיות בלונדון מתגברים: "פחד מוות להיכנס לעיר בסופי שבוע"
"מעבר לים האדום": החות'ים באיום חדש על ישראל וארה"ב

במוסד התייחסו לכך, והדגישו את שיתוף הפעולה יחד עם הכוחות הברזילאים, כמו גם את המעורבות הישירה של טהרן: "גופי הביטחון בברזיל יחד עם המוסד ושותפיו בקהילת הביטחון הישראלית, לצד גופי ביטחון ואכיפה בינלאומיים נוספים, סיכלו בברזיל פיגוע שקידם ארגון הטרור חיזבאללה, בהנחיית ומימון המשטר האיראני. מדובר ברשת רחבה שפרוסה במדינות נוספות בעולם". 

"המוסד מודה לכוחות הביטחון בברזיל על מעצרה של חוליית טרור שפעלה מטעם ארגון הטרור חיזבאללה, לממש פיגוע למול יעדים ישראלים ויהודים במדינה", הוסיפו. 

כמו כן, התייחסו לאיומים הרבים על רקע המלחמה מול החמאס: "בימים אלו, על רקע המלחמה בעזה נגד ארגון הטרור חמאס, ממשיכים ארגון הטרור חיזבאללה והמשטר האיראני לפעול ברחבי העולם למימוש פיגועים כנגד יעדים ישראלים, יהודים ומערביים. המוסד פועל וימשיך לפעול ולסכל ניסיונות אלו במגוון שיטות ובכל מקום שיידרש".

בשנת 2014, המשטרה הפדרלית בברזיל קישרה את חיזבאללה לפיקוד הראשון בסאו פאולו, קרטל שתואר אז ע"י ממשלת ארה"ב כ"קבוצת הפשע המאורגן החזקה ביותר בברזיל ובין החזקות בעולם".