במסגרת הפעימה החמישית של שחרור החטופים, שוחררה אופליה רויטמן בת ה-77 שנחטפה מניר עוז ב-7 באוקטובר. אופליה היא דודתו של שדר הכדורגל הארגנטינאי הרנן פלר, שבמשך 53 ימים הקפיד לקרוא לשחרורם של כל החטופים הישראלים הנמצאים בשבי החמאס בכל אחד משידוריו. אתמול (שלישי) התראיין פלר לערוץ הספורט "TYC" וסיפר על תחושותיו.

בזמן שראש ה-CIA שלו בקטאר, ביידן שולח לו מסר ברור
גורמים מישראל וקטאר הסכימו לפעול להארכת הפסקת האש | דיווח

"רצינו לראות אותה שוב הולכת ומחייכת", סיפר. "היה לי קשה לישון בלילות, אבל אני יודע שעכשיו היא שמחה וכולנו שוב מאוחדים. ידעתי שהיא אמורה להשתחרר היום, אבל ניסיתי לשמור את החדשות לעצמי עד שהכול יקרה כמתוכנן. אבא שלי מאושר ועבור אמא שלי היא כמו אחות, וכולנו התפללנו ורצינו לראות אותה שוב מחייכת, אבל לא האמנו עד שראינו אותה. אלו זמנים קשים ואני שמח שאנחנו יכולים שוב להיות ביחד".

פלר אמר לפני כל משחק שיצא לדרך "אני אומר לכם שאתם לא לבד, שאנחנו כולנו איתכם ולא מתכוונים להישאר בשקט. אנחנו נמשיך לגנות את מעשי ארגון הטרור חמאס. יש 239 חטופים, מתוכם 22 אזרחים ארגנטינאים. אנחנו דורשים שיחזרו הביתה. תחזירו את החטופים, אנחנו מחכים לכם".

אופליה רויטמן (צילום: דוברות מטה המשפחות)
אופליה רויטמן (צילום: דוברות מטה המשפחות)

כאשר נשאל על כך הלילה, השיב: "זה היה רעיון שלי שהתחיל מצער עמוק, מעין רצון להתלונן ולבכות, אבל הבנתי את גודל האחריות ושזה סיפור שעליי להמשיך לספר עד שאחרון החטופים יחזור. הערוץ תמך בי ואיפשר לי לעשות את זה".