שלושה שערי עיתונים בבריטניה, ביניהם הדיילי טלגרף, הוקדשו לסיפור  של שירי, אריאל וכפיר ביבס שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס, לאחר שזה טען אמש שבני המשפחה אינם בין החיים. 

איפה החטופים כפיר ואריאל ביבס? "חמאס משתמש במשחקים פסיכולוגיים"
בחאן יונס מטילים ספק בהודעת חמאס על משפחת ביבס והמתח עולה

בדיילי טלגרף נכתב כי כפיר ביבס בן ה-10 חודשים נהרג, לטענת החמאס, וכי ראש הממשלה בנימין נתניהו מאיים לחזור ללחימה עיקשת. עוד צוין בעיתון כי בצה"ל חוקרים את הטענות, וכי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביקש מישראל לגלות איפוק ולהמשיך בהפוגה למען שחרורם של חטופים נוספים. 

כזכור, אמש בחמאס המשיכו בטרור הפסיכולוגי ופרסמו טענה לא מאומתת סביב מצבם של משפחת ביבס, אשר נמצאים בשבי. כעת משערים שהסיבה למתיחות בין חמאס ליתר הפלגים בחאן יונס, התמקדה בכפיר בן ה-10 חודשים ובאריאל ביבס, בן ה-4 זאת לאחר שלטענת הפלסטינים סינוואר דרש מהפלגים למסור לידו את בני המשפחה וסורב. 

בעקבות כך, דובר צה"ל עדכן כי נציגי צה"ל שוחחו עם בני המשפחה, והודיעו כי הצבא בוחן את מהימנות המידע. עוד נמסר מהודעת דובר צה"ל כי "האחריות לביטחונם של כלל החטופות והחטופים ברצועת עזה מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס. חמאס מסכן את החטופות והחטופים ובהם תשעה ילדים. חמאס נדרש להחזיר אותם מיידית לישראל. צה״ל פועל בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה".