הקרב על הבית הלבן: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, תקף במהלך כנס שקיים בבוסטון, את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.  "לא בטוח שהייתי מתמודד לנשיאות ללא האפשרות שטראמפ ייבחר", ציין. 

הבכירה האמריקאית במתקפה על האוניברסיטאות: "חייבים להתפטר"
תיעוד מעזה: צה"ל מבצע חגורות אש בג'באליה | צפו

עוד הוסיף כי הוא "לא יכול לתת לו לנצח". הדברים נאמרו על ידו, בין היתר כתגובה לביקורת מתוך גורמים במפלגתו, לפיה הוא מבוגר מידי וכי עליו לזוז הצידה על מנת "לתת לדור הצעיר את הלפיד". 

זמן קצר לפני כן, ביידן אף טען כי  "טראמפ והרפובליקנים שלו מתכננים להרוס את הדמוקרטיה האמריקאית". על פי סקר שערכה רשת NBC האמריקאית, אחוז התמיכה בנשיא הנוכחי הגיע לשפל של 40%, הנמוך ביותר מאז שנכנס לבית הלבן. כמו כן, הוא זוכה ל-42% תמיכה ממצביעים צעירים בגילאי 18 עד 34, בעוד שטראמפ עומד על 46%.

הנשיא ביידן האשים אתמול את ארגון הטרור חמאס בקריסת האש עם ישראל. "סירובו של הארגון לשחרר את הצעירות שנותרו הוא מה ששבר את ההסכם הזה", ציין. 

פגישת בנימין נתניהו וג'ו ביידן בניו יורק. באדיבות טובה לזרוף (צילום :טובה לזרוף)

כמו כן, קרא לארגונים בינלאומיים לגנות אלימות מינית "ללא יוצא מן הכלל", זאת על רקע מעשי האונס האכזריים שביצעו מחבלי חמאס ביום הטבח לפני כחודשיים. אתמול קיימה ישראל אירוע באו"ם, שהתמקד במקרי האלימות המינית הרבים שאירעו באותו היום.