התקשורת העולמית עוסקת בימים האחרונים בתקיפות המיניות ובאונס שעברו קורבנות השבת השחורה של ה-7 באוקטובר, כמעט חודשיים מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ועל רקע הגינוי המאוחר של ארגון הנשים באו"ם. כעת נראה שגם רשת BBC הבריטית מנסה ליישר קו, ומפרסמת עדויות על "אונס, אלימות מינית והשחתת נשים" במהלך מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר.

בארה"ב מעריכים: המועד בו צה"ל יסיים את הפצצות האינטנסיביות על עזה
"חולק דף מסרים": טל גלבוע חושפת מה קרה בפגישת הקבינט ומשפחות החטופים

הרשת, שמתחילת המלחמה דוגלת בסיקור אנטי-ישראלי מובהק, הקדישה לנושא את הכתבה הראשית באתר שלה.

"אנשים שהיו מעורבים באיסוף וזיהוי גופות ההרוגים באירוע סיפרו לנו שהם ראו סימנים מרובים של תקיפה מינית, כולל אגנים שבורים, חבורות, חתכים פציעות, וכי הקורבנות היו ילדים עד קשישים", נכתב.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך הובאו תיאורים שחשפו את הזוועות מאותה שבת שחורה: "עדות וידאו של עד ראייה במסיבת 'נובה', שהוצגה לעיתונאים על ידי משטרת ישראל, פירטה את האונס הקבוצתי, ההשחתה וההוצאה להורג של אחד הקורבנות. סרטונים של נשים עירומות מדממות שצולמו על ידי חמאס ותמונות של גופות מעידים על כך שהנשים היוו מטרות מיניות לתוקפיהן".

מכוניות שרופות באתר מסיבת נובה ברעים (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
מכוניות שרופות באתר מסיבת נובה ברעים (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)

לאחר מכן תיארה הכתבת מקרה מזעזע של אונס והתעללות שעברה אחת הקורבנות, אותו שמעה מפי עדת ראייה. "היא הייתה בחיים, היא דיממה מהגב", אמרה והמשיכה לפרט כיצד הגברים חתכו חלקים מגופה של הקורבן במהלך התקיפה. "הם חתכו לה את החזה וזרקו אותו לרחוב", סיפרה. "הם שיחקו עם זה".

אלי כהן נואם באו"ם על המלחמה מול עזה. צילום: ללא קרדיט

לאחר מכן, "הקורבן הועבר לגבר אחר במדים", סיפרה עדת הראייה. "הוא חדר אליה וירה בראשה לפני שגמר. הוא אפילו לא הרים את המכנסיים שלו".

בהמשך סיפרה הכתבת על "אדם אחד שהיה במסיבה שאמר לנו שהוא שמע את הרעשים והצרחות של אנשים ש'נרצחו, נאנסו וערפו את ראשם'".