חבר הפרלמנט הטורקי חסן ביטמז, שהתמוטט לפני יומיים בפרלמנט לאחר שתקף את ישראל, נפטר בבית החולים המקומי. את ההודעה מסר שר הבריאות הטורקי פהרטין קוצ'ה. 

"נעשה מה שצריך": דבריו האחרונים של סא"ל תומר גרינברג לפני נפילתו
בליכוד קוראים למדינות האזור לקלוט את הפלסטינים: "לא אירוע גדול"

ביטמז כיהן כחבר האופוזיציה, ועל אף הביקורת שהשמיע גם נגד הנשיא הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן, הוא דיבר בתקיפות נגד ישראל בדקות בדקות האחרונות לפני שהתמוטט. 

"גם אם ההיסטוריה תשתוק, האמת לא תשתוק. הם חושבים שאם ייפטרו מאיתנו, לא תהיה בעיה. עם זאת, אם תיפטרו מאיתנו - לא תוכלו להימלט מייסורי המצפון. גם אם תימלט מייסוריה של ההיסטוריה, לא תוכל להימלט מזעמו של אלוהים", אמר בין היתר. 

לפי הדיווחים, לאחר שהתמוטט ליבו עצר, אך שב לפעום לאחר התערבות רפואית. אך כאמור, לבסוף הוא נפטר בבית החולים. יחסי טורקיה-ישראל רעועים, זאת כשארדואן מותח פעם אחר פעם ביקורת חריפה על מדיניות ישראל ברצועה. בין היתר, ציין כי "נתניהו נכנס להיסטוריה בתואר הקצב של עזה, ואנחנו מתכוננים להעמידו לדין". בנאום נוסף שנשא בסוף נובמבר אמר: ""נצמצם את השיחות שלנו לשחרור החטופים כדי להפוך את הפסקת האש לקבועה".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]