לקראת הבחירות לנשיאות 2024, הנשיא ג'ו ביידן מתוסכל מנתוני הסקרים שנמצאים בשפל חסר תקדים, ומבקש תשובות מאנשי הקמפיין שלו באשר למצב, כך לפי דיווח ב"וושינגטון פוסט". 

מידע שיכול להפליל את ישראל: הקלף שארה"ב מחזיקה עלינו נחשף
ה"וול סטריט ג'ורנל": התסכול בישראל על ביידן גובר, אבל יש דבר יותר מזעזע

ביידן טוען שהאבטלה בארה"ב נמצאת בירידה והכלכלה מנגד התחזקה, ולמרות זאת המסר לא מצליח לעבור לציבור. 

כאמור, רוב הסקרים מעידים על כך שנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מוביל על ביידן בסקרים ברמה הלאומית, ויותר מכך - במדינות מפתח. בשבוע שעבר התכנסו תורמים מובילים של ביידן במלון וולדורף אסטוריה, וחבר הקונגרס לשעבר קונור לאם, שהשתתף בגיוס התרומות של הנשיא בפילדלפיה באותו השבוע, טען שהקמפיין של ביידן צריך להפעיל את הרשת השורשית של תומכי המפלגה. 

לדבריו, "בעיניי רבים מהדמוקרטים, עשינו קמפיין שנסב סביב רעיונות רבים בשנת 2020, ומהרגע שנכנסנו למשרד 'הוצאנו אותם להורג'. לדעתנו, יש לנו סיפור טוב לספר, אבל זה לא תופס". 

עוד הוסיף כי רבים מתומכי ביידן נמצאים ב"מצב של שיתוק" בכל הנוגע לאופן שבו הם יכולים להיות מעורבים בקמפיין הבחירות ולשפר את מצבו של הנשיא בסקרים. "פעילים רבים מכירים לרוב אנשים שמרוצים מהנשיא והתנהלותו", אמר לאם. "הם לא מבינים מי אלו שמהווים את הרוב במדינה שלא מרוצים ומה צריך לעשות כדי לשנות את דעתם".

בנוסף לנוף הפוליטי המאתגר, האג'נדה של ביידן תלויה על כף המאזניים בגבעת הקפיטול, כאשר בקשותיו לספק סיוע נוסף לישראל ולאוקראינה נמצאות במחלוקות פנים מפלגתיות, וביקורו לאחרונה של ולדימיר זלנסקי בבית הלבן לא הצליח להשיג פריצת דרך בנושא.