משטרת ניו דלהי הוזעקה לאזור שגרירות ישראל בהודו בעקבות דיווח על פיצוץ בסמוך לשגרירות ישראל בהודו. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, לא היו נפגעים כתוצאה מהפיצוץ ולכל השליחים ועובדי השגרירות שלום. ממשרד החוץ נמסר כי ישראל משתפת פעולה עם הרשויות בניו דלהי במטרה לחקור את נסיבות הפיצוץ.

דיווח: פיצוצים מסתוריים מעל עיר הנופש דהאב שבסיני; תושבים העידו על יירוט
אין לעזתים לאן לחזור: תיעוד ההרס של בית לאהיה ממעוף הציפור

לאחר סריקות במקום, מסרה המשטרה כי לא התגלו חומרי נפץ באזור, אולם גורם משטרתי סיפר לתקשורת כי בזירה נמצא מכתב שהיה מיועד לשגריר וכי הוא היה "מודפס" והתוכן של היה "פוגעני", וזאת מבלי שפירט מה נאמר בו. 

דובר השגרירות, גיא ניר, אמר לסוכנות רויטרס כי הפיצוץ התרחש בקרבת הנציגות סמוך לשעה 17:20. סגן השגריר, אוהד נקש קינר, הוסיף כי כל הדיפלומטים והעובדים בטוחים. עד ראייה סיפר כי סמוך לשעה חמש בערב, הוא שמע "רעש חזק". "כשיצאתי, ראינו עשן עולה מצמרת עץ, וזה כל מה שראיתי", שחזר.

כזכור, גם בינואר 2021 התרחש פיצוץ ליד שגרירות ישראל בניו דלהי. לא היו אז נפגעים, אך מספר כלי רכב ניזוקו מעוצמת הפיצוץ. ככל הנראה, מדובר במטען צד שהתפוצץ במקום. במקום התגלה מכתב שבו נכתב כי מדובר בנקמה על חיסולו של מפקד כוח קודס האיראני, קאסם סולימאני, ובישראל הטילו את האחריות לפיצוץ על איראן. כחצי שנה לאחר מכן, נעצרו ארבעה סטודנטים מקשמיר בחשד למעורבות באירוע.

ב-13 בפברואר 2012, הוצמד מטען חבלה למכונית של השגרירות הישראלית וכתוצאה מהפיצוץ נפצעו ארבעה בני אדם, בהם טל יהושע, רעייתו של הנספח לענייני ביטחון בשגרירות. החשד המרכזי היה שמדובר בתגובה על התנקשויות במדעני גרעין איראנים שיוחסו לישראל ומשטרת הודו מסרה כי החשוד בפיגוע הוא אזרח איראני בשם חושאנג אפשאר, איראני שנמלט מהמדינה אחרי הפיצוץ.