בתחילת השבוע האחרון התקיימה הפגנה פרו-פלסטינית באחד ממרכזי הקניות הגדולים באמסטרדם, De Bijenkorf. הודעת הכריזה, שנשמעה ברחבי הקניון, קראה להחרים מותגים כמו דיור, שאנל, לוריאל ופומה, בטענה כי הם שותפים לרצח העם שמבצעת ישראל בעזה.

שום מקום כבר לא בטוח: פיצוץ בסמוך לשגרירות ישראל בהודו
בגלל גילויי האנטישמיות: אוניברסיטת לאודר בווינה מתנתקת מהארוורד

"קונים יקרים, ברוכים הבאים לקניון Bijenkorf. בעונת חג המולד, אנו מזמינים אתכם להפסיק את הקניות בזמן שהפצצות נופלות", נאמר בהודעת הכריזה, זאת בעת שקונפטי פוזר ברחבי הקניון כדי לדמות את ההפצצות.

"למעלה מ-20,000 בני אדם בעזה נהרגו במימון כספי המיסים שלכם. כשאתם קונים מותגים כמו לוריאל, שאנל ודיור, אתם מוודאים שישראל תוכל להמשיך ברצח העם שלה בפלסטינים. בזמן שחיפשתם את המתנה המושלמת, ישראל הרגה שישה ילדים בכל שעה, ילדים חולים כל שעה. בחודשיים וחצי האחרונים נהרגו 8,000 ילדים".



"הראו את הסולידריות שלכם עם העם המדוכא בפלסטין. למדו את עצמכם על רצח העם. דברו עם חבריכם על הכיבוש. חג המולד מבוטל. זרקו את שקיות הקניות שלכם והחרימו את המותגים הגורמים לרצח העם הישראלי בפלסטינים. להחרים את לוריאל, להחרים את דיור, להחרים את שאנל, להחרים את פומה. מנהר לים, פלסטין תהיה חופשית". 

כמו כן, בחוברות שצנחו מעל הקונים נכתב: "כך הצבא הישראלי המדכא מודיע לעזתים על מותם הקרוב על ידי הפלת ניירות מעל ראשם".

מוקדם יותר החודש עלתה לכותרות שמה של רשת האופנה זארה, זאת לאחר שפרסומת שלה עם תמונות שדימו את הסצנות מעזה הצליחו להכעיס את התומכים הפרו פלסטינים - וגררו הפגנות סביב סניפיה.

התמונה והסרטון בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]