מגיש ב-CNN התפרק היום (רביעי) בבכי בעת שהקריא את מכתבה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני שנחטפה על ידי חמאס. במכתב, שלפי ה-CNN נשלח לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ביום ראשון, כתבה ליאורה: "אני חולה סופנית בסרטן המוח, שלב 4. כל מה שרץ לי במחשבות לפני שאפרד ממשפחתי לנצח הוא האם יש סיכוי שאוכל לחבק שוב את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה".

המגיש החל להקריא את מכתבה של ליאורה בדמעות, ולאחר השורה הראשונה נחנק מבכי והתנצל. "סליחה", אמר. לאחר מכן, הוא המשיך וקרא את המכתב בכאב ובקושי רב.

ב-CNN דיווחו אתמול כי ליאורה ארגמני כתבה את המכתב לביידן ביום ראשון. במכתב התחננה לעזרתו כדי להבטיח את שחרורה של ביתה. היא כתבה שהיא הרוסה ממצבה של בתה, ושפנתה לביידן כיוון שהוא סייע בהחזרת חלק מהחטופים. "עכשיו חג המולד, ואני רוצה לבקש ממך, הנשיא ביידן, כמתנה בשבילי, לראות את בתי שוב לפני שאעזוב את העולם", כתבה לו. "אני יודעת עד כמה המשפחה חשובה לך אישית, ואיזה קשר מדהים יש לך עם ילדיך", הוסיפה.

"הבת שלי נועה היא אישה צעירה ושמחה, עם אנרגיה מדבקת. היא אוהבת לרקוד, אוהבת מוזיקה, אוהבת להיות עם החברים והמשפחה שלה. מגיע לה לחזור למקום שבו היא שייכת, לרדוף אחרי חלומותיה, מוקפת באהבה ובדאגה. מגיע לה לראות את אמא שלה בחיים בפעם האחרונה".

מגיש ב-CNN בוכה בשידור כשמקריא מכתב מליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני (צילום: צילום מסך CNN)
מגיש ב-CNN בוכה בשידור כשמקריא מכתב מליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני (צילום: צילום מסך CNN)

נזכיר כי ביום רביעי פורסם סרטון של ליאורה ברשתות החברתיות, שגם ובו פנתה לביידן ואמרה: "אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי, אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי בבית. אני קוראת לביידן ולצלב האדום להביא את נועה שלי כמה שיותר מהר  כדי שאני אספיק לראות אותה. נועה אני רוצה להגיד לך אם אני לא רואה אותך אז תדעי שאני אוהבת אותך הרבה הרבה, ושאנחנו עושים ועשינו הכל כדי שתצאי מהר, כל העולם אוהבים אותך".

נועה ארגמני נחטפה לשבי חמאס ממסיבת "הנובה" בקיבוץ רעים, כשתיעוד החטיפה שלה ושל בן הזוג שלה, אבינתן, הופץ ברשתות החברתיות, כשהשובים גוררים אותה אל האופנוע. נזכיר, כי מלבד נועה, בשבי חמאס ישנם עדיין 129 חטופים שנמצאים בשבי ברצועת עזה.