ויכוח משפחתי על מתנות חג המולד הפך לקטלני כאשר נער בן 14 מפלורידה ירה למוות באחותו הבוגרת, אם לשניים, לפני שנפצע מירי של אח נוסף. השריף בוב גולטיירי ממחוז פינלאס סיפר כי האחים, בני 14 ו-15, הלכו לקניות לקראת החג עם אמם ועם האחות הגדולה (23), שהייתה עם שני ילדיה, בני שש ועשרה חודשים. בזמן הקניות, החל בן ה-15 לקנא במספר המתנות שהאם קנתה לאח הצעיר.

ארדואן במתקפה חסרת תקדים: "נתניהו אינו שונה מהיטלר"
בזמן שהקריא מכתב מאמה של נועה ארגמני: מגיש CNN נחנק מבכי בשידור

לאחר מכן, הם המשיכו לבית הסבתא, שם החל "ויכוח משפחתי לגבי מי קיבל מה וכמה כסף הוציאו על כל אחד". האחות, אבריאל בולדווין, הפצירה באחים להפסיק את המריבה ואמרה "תעזבו את זה בצד. למה להתחיל עם זה, זה חג המולד".

בן ה-14 יצא מהבית, אולם חזר אחרי כמה דקות והחל להתווכח עם אחותו ולקלל אותה ואז שלף אקדח וירה באחותו, שהחזיקה את התינוק שלה במנשא. היא נפגעה בחזה ונהרגה, אולם הפעוט לא נפגע. מיד לאחר מכן, בן ה-15 גם ירה באחיו וברח החוצה כשהוא משליך את האקדח לחצר.

האח הצעיר נפגע בבטן ועבר ניתוח. הוא נעצר והואשם ברצח מדרגה ראשונה, התעללות בקטין ואחזקה אסורה של כלי נשק. גם האח השני נעצר והואשם בניסיון רצח ובניסיון לשבש ראיות, והוא הועבר למתקן פסיכיאטרי אחרי שאמר כי יפגע בעצמו.