שני גברים נעצרו לאחר שהכו קשות ושדדו גבר בן 67 הסובל מאלצהיימר, וזאת לאחר שהוא ניסה להיכנס לרכב הלא נכון בטעות, בחניון ביוסטון, טקסס, כך לפי הדיווחים ב"ניו יורק פוסט".

פלורנטינו הורטדו, גבר הסובל מאלצהיימר ודמנציה בשנתיים האחרונות, המתין ברכבו בזמן שאשתו נכנסה לחנות ביום שבת, כך לפי ABC13. בסרטון אבטחה נראה האיש יוצא מרכבו כשהוא מבולבל, ומנסה לפתוח דלת של רכב אחר. טרייבון לוקרידג' ודרודריק סטיבנס, בעלי הרכב, יצאו החוצה והכו באכזריות את בן ה-67, דרכו על ראשו שוב ושוב ואף גנבו את טלפון הנייד שלו לפני שנמלטו, תוך שהם משאירים אותו חבול ומדמם על הקרקע.

הורטדו, ששוקל פחות מ-45 ק"ג, סבל משבר בלסת, פגיעת ראש, שטפי דם בעיניו וחתכים שדרשו תפרים, כך על פי משפחתו ולפי הדיווח ב-ניו יורק פוסט. התוקפים אותרו מאוחר יותר על ידי המשטרה המקומית והואשמו בשוד ובתקיפה מדרגה ראשונה. לוקרידג' בן ה-30, ללא עבר פלילי, שוחרר בערבות של 50,000 דולר, וסטיבנס בן ה-37, עם 5 תיקים תלויים ועומדים, עדיין שוהה במעצר וערבותו טרם נקבעה.

משפחתו של הורטדו אמרה שהאב אינו דובר אנגלית, מה שהוסיף לבלבול. בתו ג'סיקה, אמרה שאביה לא היה ראוי להתקפה האכזרית, ושדחיפה קלה או בקשה להתרחק הייתה מספיקה. בן ה-67 זכר בקצרה את התקיפה בבית החולים, אך מאז אינו יכול להיזכר בה.