העיתונאי הישראלי עוזי דן פרסם היום (שני) ב-X (טוויטר לשעבר) כי הוא הורד משידור בערוץ הטלוויזיה של BBC world service, זאת לאחר שדיבר על פרשת שגיב יחזקאל, הכדורגלן שנעצר (ושוחרר) על ידי משטרת אנטליה, לאחר שהקדיש את שערו למען החטופים בעזה.

שגיב יחזקאל שוחרר ע"י בית המשפט, ככל הנראה יגורש לישראל
ה-CNN: עיכובים לוגיסטיים במתן התרופות לחטופים

"דיברתי ברדיו BBC על פרשת יחזקאל והמגיש היה ענייני והוגן", כתב דן. "וגם בערוץ הטלוויזיה הערבי של BBC world service והוזהרתי להיות מתון כי דברי מתורגמים לערבית. הייתי, אמרתי שהתגובה הטורקית היתה בלי פרופורציות, שאיש הסושיאל של אנטליהספור העלה את התמונה ושיחזקאל הזדהה עם בני עמו. הורדתי משידור".

בשיחה למעריב עוזי אמר "זה היה מאוד מאכזב. הם די רדפו אחרי כי רצו צד ישראלי; כאמור ביקשו להיות מתון ואמרתי דברים זהירים ולא בעייתים לכל אוזן ניטרלית - ובל זאת".

כזכור, שגיב יחזקאל, שחקן אנטליאספור כבש אתמול שער אותו הקדיש לחטופים הישראלים ובעקבות כך שר המשפטים הטורקי הודיע כי הפרקליטות פתחה בחקירה נגד השחקן, שבהמשך הובילה לעיכובו לחקירה באנטליה. 

השחקן הישראלי התייצב בהמשך בפני שופט ולאחר מכן שוחרר ממעצר ויגורש לישראל. בתוך כך, בטורקיה דווח כי במסגרת החקירה, אמר יחזקאל כי "אני לא תומך במלחמה, רק רוצה שהיא תסתיים".