ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, ערך ריאיון ברשת CNN. במהלך הריאיון, נשאל בנוגע לצו שהוא הנשיא האמריקאי ג'ו ביידן נגד "אלימות מתנחלים", כך לדברי הצו. "אני חושב שבישראל אנחנו מעמידים לדין על כל מעשה אלימות או מעשים פלילי כזה או אחר", הבהיר בנט. 

סטרוק כמשל: כשעיתונות רעה עובדת קשה כדי להשמיד ציבורית את יריביה האידיאולוגיים | קלמן ליבסקינד
בעקבות ביקורת תושבי העוטף: אירועי "דרום אדום" יבוטלו

עוד הוסיף כי "ישנה ירידה של 50% משנה לשנה בכל מה שנוגע לסוגיה הזו.  לא מדובר על מספרים גדולים. זה מנופח על מנת לייצר סימטריה מזויפת בין האלימות הפלסטינית לזו. אנחנו לא צריכים שום סיוע זר על מנת להעמיד לדין".

בעיצומו של הריאיון, ראש הממשלה נשאל בנוגע ללגיטימיות של פעולת ההסתערבות בבית החולים בג'נין, שנועדה לשים את היד על מספר מחבלים. "האם אתה מרגיש בנוח עם סוג הפעולה הזו, של להיכנס לבית חולים מחופש כדי להרוג מחבלים?", שאלה המראיינת.  

בנט השיב: "השאלה האמיתית היא האם אני מרגיש בנוח עם מחבלים שמשתמשים בבתי חולים בתור המקלט שלהם. אנחנו נלחמים במחבלים שאין להם קווים אדומים, שלא מצייתים לאף חוק ואנחנו נתונים למוסר כפול, כי חמאס עושה מה שהוא רוצה ומשתמש בילדים ובמשפחות כמגן אנושי. ואז כשאנחנו צריכים ללכת צריכים ללכת לעצור אותם, אז מאשימים אותנו". 

"למיטב ידיעתי, מדובר במחבלים שהשתמשו בבית החולים כמקלט. הבעיה היא שארגון הטרור משתמש בבתי חולים, בתי ספר וגני ילדים כמקלט", ציין והוסיף בנוגע למבצע עצמו: "מדובר במבצע די מרשים, זה מה שאנחנו הולכים להמשיך לעשות. אנחנו אף פעם לא מכוונים לפגוע במכוון לנשים וילדים. אם בן לאדן שוכב פצוע בבית החולים, את נכנסת והורגת אותו? התשובה היא כן". 

לסוים, התייחס בנט לאונר"א, שחלק מעובדיו לקחו חלק בטבח בחודש אוקטובר האחרון: "צריך לפרק את אונר"א. עשרות מהעובדים שלו הם מחבלים שהשתתפו בטבח הזה. הסוכנות הזאת, במקום לפתור את בעיית הפליטים, היא מנציחה אותה. זה המקום היחיד בעולם שבו מורישים מעמד של פליט מדור לדור. במלחמת העצמאות, היו 700,000 יהודים שנפלטו ממדינות ערב, והם לא הפכו לפליטים, קלטנו אותם ועכשיו הם ישראלים מלאים. יש מטרה להשאיר את הפלסטינים במצב קשה. אונר"א היא חלק מהבעיה ולא מהפיתרון".