עיתונאים של רשת התקשורת הבריטית BBC סימנו בלייק ציוצים אנטישמיים, בין היתר תיאוריות קונספירציה מופרכות, כך לפי דיווח בטלגרף הבריטי.

ה-BBC שוב הפיץ פייק על ישראל, המגישה נאלצה להתנצל בשידור חי
"יהודים הם נאצים, השואה היא הונאה": ה-BBC שוב מסתבך

לדוגמא, כתב אחד של הרשת במצרים סימן בלייק ציוץ מחודש דצמבר שהעלה טענות לא מבוססות לפיהן מספר גדול של יהודים מרחבי העולם קונים אדמות בצפון קפריסין, במטרה "לתפוס" את השטח עבור ישראל.

עיתונאית של השירות הערבי של ה-BBC, סאלי נביל, אהבה ציוץ המאשר את דבריה של חטופה ישראלית שהשתחררה והביעה לכאורה את "תודתה העמוקה" לחמאס על היחס אליה. אותה נביל, יחד עם עמיתים נוספים, סימנה בלייק תגובה לסרטון אשר הראה משאיות עמוסות בגופות של ישראלים מתים ואזרחים חטופים במתקפת הפתע של ה-7 באוקטובר. באותה נקודת זמן, ראשי ה-BBC אמרו שהם "חוקרים את העניין בדחיפות", אך לא ציינו אילו צעדים משמעותיים ננקטו נגד העיתונאים.

מקורבים לתאגיד אמרו כי למרות ההבטחות לשמור על חוסר משוא פנים ברשתות החברתיות, בפועל מנהלים בכירים לא נקטו כל פעולה באשר להטיות כנגד ישראל.

"מנהלים בכירים יודעים על הציוצים האלה ופשוט נותנים להם לשבת שם", הוסיפו. עוד חשף הטלגרף שמרצה באקדמיית ה-BBC מרטין אסר סימן בלייק ציוץ של חייל ישראלי לשעבר שכתב כי צה"ל "לא צריך להתקיים". אסר גם סימן בלייק ציוץ המצביע על כך שישראל "אימנה" את הדעה המערבית לראות בהם "חבורה של מלאכים קטנים". ה-BBC מסר שאסר לא עובד יותר באקדמיה וכי מעורבותו הייתה בעניינים טכניים.

בד בבד, אחמד רואבה, עוד עיתונאי ממוצא ערבי של הרשת, פרסם מחדש ציוץ שטען שישראל שיקרה לבית הדין הבינלאומי בתביעה בה הואשמה ברצח עם ע"י דרום אפריקה, וקידם ציוץ המתאר את פעילות ישראל בעזה כ"רוע טהור", כמו גם ציוץ על כך שישראל "מרעיבה" פלסטינים בעזה "כדי לחסוך כסף בהפצצתם".

"החשבונות האלה לא בדיוק מוסתרים וכולם יודעים שזה קורה", מסרו גורמים המעורים בנושא. "יש חוסר פיקוח ברור בכל הנוגע להתנהגות של  צוותי ה-BBC במדיה החברתית. עיתונאים וכתבים עם אג'נדה ברורה ממשיכים לקדם את דעותיהם תוך הפרה של הנחיות העריכה, ולא נעשה דבר כדי לעצור אותם. זה מערער את המוניטין של ה-BBC".

אותם גורמים גם העלו חשש בהתייחס לכתב ה-BBC, רמי רוחיים, שעדיין מועסק ברשת למרות ששלח מכתב למנכ"ל טים דייווי, שהופץ למאות עובדים אחרים, והאשים את הארגון בשותפות ל"רצח עם, טיהור אתני, אפרטהייד". בראש הפיד שלו בטוויטר, רוחיים שאל: "האם התקשורת המערבית שותפה למתקפה של ישראל על הפלסטינים בעזה?"

דני כהן, לשעבר מנהל BBC Television, הגיב לדיווחים: "ההנהלה הבכירה של BBC אינה מסוגלת או לא מוכנה לשלוט בתפוקת המדיה החברתית של העיתונאים והמגישים שלה".