40 מאנשי החות'ים נהרגו במהלך התקיפות שבוצעו נגד המיליציה האיראנית בתימן במהלך היומיים האחרונים, כך דווח היום (שני) בתקשורת הערבית. עוד דווח כי רוב החיסולים בוצעו בערים צנעא וחודיידה. בתוך כך, במהלך השעה האחרונה דווח על תקיפה נוספת שמבוצעת כעת בתימן נגד מטרות של החות'ים. 

בא להם בהפתעה: לפעולה הזו של צה"ל לא ציפו בחמאס
ניסים ואטורי ביקר את גלנט, וטען: "אומר לנתניהו דברים גרועים יותר ב-4 עיניים"

מי שמשמש כ"דובר המיליציה", התייחס השבוע לתקיפות המערב, ואמר כי "המתקפות לא ישיגו את אף אחת ממטרות התוקפים, ולא ישפיעו על תמיכתנו ברצועת עזה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תקיפת מחסן הטילים של החות'ים (צילום :רשתות ערביות)

מתקפת המערב על החות'ים, יצאה לדרך במהלך החודש שעבר. בראשה, נעמדו ארצות הברית ובריטניה. הליל התקיפות הראשון, ב-12.1, הותקפו מטרות בתימן, כולל בסיסי אימונים ומתקני אחסון לרחפנים. כמו כן, נשמעו פיצוצים רבים בעיר הנמל חודיידה שבשליטת החות'ים. 

בנוסף, הגיעו דיווחים על פיצוצים חזקים שנשמעו בעיר הבירה צנעא, ובתעז, זביד, וכאמור בחודיידה. בחלק מהמקומות צויין כי במתקפה לוקחים חלק מטוסים, צוללות, מפציצים וספינות מלחמה שמשגרות עשרות טילי שיוט לעבר מטרות המיליציה האיראנית.

המתקפות הנרחבות החלו לאחר שהמיליציה האיראנית פגעה בסחר הימי בים האדום. פגיעה שהחלה לאחר תחילת המלחמה בישראל, שנפתחה עם הטבח הרצחני שביצעו מחבלי חמאס בדרום הארץ.