סטנדאפיסט בשם פול קורי קילל ישראלים וסילק אותם מהופעתו בלונדון לאחר שסירבו להריע לדגל פלסטין - כך פורסם הבוקר (שלישי) בכלי התקשורת הבילאומיים. על פי הדיווחים, התקרית אירעה לעיני קהל של כ-200 אנשים בתיאטרון סוהו, והמשטרה שוקלת לפתוח בחקירת האירוע.

לקראת מלחמה גרעינית בעזה: האזהרה הדרמטית והמסר לאיראן

באתר MailOnline הביאו את עדותו של יהב איתן, ישראלי המתגורר בלונדון, אשר יצא לחגוג את יום הולדתו עם חבר במופע של קורי. איתן תיאר את ההופעה כ"מוזרה", אך ציין כי הכול היה בסדר - עד שבסופה שלף הקומיקאי דגל אוקראינה ולאחר מכן דגל פלסטין, ודרש מקהל למחוא כפיים. "הרבה מהאנשים קמו ומחאו כפיים", סיפר איתן, "אבל אני וחברי ישבנו בשקט ולא מחאנו. לא התכוונתי לעשות מזה עניין, פשוט לא נהניתי מהקטע הזה".

כשקורי, אשר הגיע להופעה אחרי שהשתתף בעצרת פרו-פלסטינית, ראה כי איתן וחברו לא הריעו לדגל, הוא החל להתעמת איתם: "קורי שאל אותי אם נהניתי, אז אמרתי לו שכן, עד לנקודה הזאת. ואז הוא החל לצרוח: 'אני מבלפסט. אני יודע הכול על הפסקות אש. הפסקת אש עכשיו!". לאחר מכן, כפי שטען איתן, דרש הקומיקאי מהשניים לעזוב את המקום וקרא: "תוציאו את הזבל מהתיאטרון שלי. צאו, צאו מההופעה שלי".

"למרבה הצער, כאשר כל הקהל עדיין היה בפנים, הדרך היחידה לצאת הייתה דרך הבמה", הוסיף. "כשהתקרבנו לבמה, קורי קרא, 'הפסקת אש עכשיו, שחררו את פלסטין', בזמן שהוא ניסה להסית את הקהל. פחדתי שהוא ייתן לי אגרוף כי הוא קילל וצעק. בעיקר פחדנו שהאולם יתהפך נגדנו, ופשוט רצינו לצאת משם". על פי הדיווחים, אחרי שהשניים יצאו מהמקום, קורי אמר לקהל: "יכול להיות שאני אסתבך בגלל זה".

מתיאטרון סוהו מסרו בתגובה: "אנחנו מצטערים על התקרית שגרמה לסערה ולפגיעה בקרב הקהל שלנו. אנחנו מתייחסים לזה ברצינות רבה ובודקים את הפרטים של מה שקרה בצורה יסודית, ברגישות ובמהירות האפשרית. חשוב לנו שהתיאטרון שלנו יהיה מקום מסביר פנים לכולם".