מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים היום (שישי) בנאומו על ישראל עם יכולות מדויקות של טילים ואמר, בין היתר, כי "מי שמתעקש על המטרה של חיסול חמאס היא אמריקה יותר מ'ישראל'". 

לא הבין את המציאות: השגיאה הגדולה שעשה נסראללה מיד לאחר מתקפת הפתע של החמאס
נסראללה רומז שלא יסכים להסדר: "נתיש את ישראל, השגנו מאזן הרתעה"

נאומו מגיע לאחר תקיפת הענק על דרום לבנון, שיוחסה לכוחות צה"ל, והובילה למותם של 11 אזרחים - כך דיווחו אמש בלבנון. על פי הדיווחים במדינה, ישראל ביצעה תקיפה של מזל"ט על חנות בדרום המדינה ורבים נפצעו. 

עוד הוסיף ותקף מנהיג חיזבאללה: "המצור על רצועת עזה נועד להוביל את עזה למוות בשקט ובשלווה, מבלי לזעזע את העולם. מה ש'מבול אל-אקצא' חשף הוא שהמטרה הישראלית עליה הייתה לעקור את הפלסטינים ולהקים מדינה יהודית טהורה. המטרה הישראלית היא לעקור את תושבי הגדה המערבית לירדן, את תושבי עזה למצרים ואת תושבי שנות 48' ללבנון".

לפי נסראללה, "יש אנשים שמדברים על מחיר ההתנגדות והשלכותיה בלבנון, וקוראים לנו להיכנע. האמת היא שעומדות בפנינו שתי ברירות: או התנגדות או כניעה, אבל מה המחיר הגדול יותר, ואני אומר שמחיר הכניעה הוא גבוה, מסוכן ומאוד גורלי. ההתנגדות בלבנון מחזיקה ביכולות טילים אדירות ומדויקות המשתרעות מקריית שמונה ועד אילת. מטרת האויב, על ידי הריגת אזרחים, היא ללחוץ על ההתנגדות לעצור את החזית, והתשובה לעניין זה חייבת להיות באמצעות המשך והסלמה של עבודת ההתנגדות בחזית. המטרה שלנו בציר ההתנגדות היא להסב את ההפסדים הגדולים ביותר לאויב בקרב זה, כדי לאלץ אותו להביס ולסגת".