הארי יחזור לבית המלוכה הבריטי? הארי הודיע שהוא מוכן לקחת על עצמו "תפקיד מלכותי זמני", וזאת בעקבות שאביו המלך צ'ארלס נאבק בסרטן, נטען בעיתון הבריטי "הדיילי מייל".

מתהפכת בקברה: בית המלוכה הבריטי הפר צוואתה של המלכה אליזבת
בית המלוכה הבריטי הודיע: המלך צ'ארלס אובחן כחולה סרטן

לפי הדיווחים, בן ה-39 אמר לחבריו שיחזור לבריטניה כדי לעזור בתפקידי המלוכה בזמן שאביו יעבור סדרת טיפולים. הארי אף אמר בראיון טלוויזיה ב-Good Morning America שמחלת אביו יכולה להוות "השפעה מאחדת" עבור המשפחה: "אני אוהב את המשפחה שלי, ואני אסיר תודה שיכול לבלות עם אבי אחרי שחזרתי לבריטניה".

באשר לאביו, מקור מלכותי אמר למגזין "טיימס" הבריטי, שצ'ארלס בן ה-75 מעוניין להתפייס ולראות יותר את בנו, והוא מאמין שהדבר יועיל למלוכה.

הנסיך הארי, המלך צ'ארלס השלישי  (צילום:  REUTERS/Russell Cheyne,Dan Charity/Pool via REUTERS)
הנסיך הארי, המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Russell Cheyne,Dan Charity/Pool via REUTERS)

המקור אמר לעיתון: "הגיוני לחלוטין שהמשפחה תגיע ותתכנס כדי לתמוך במלך בזמן שהוא חולה. הרבה נאמר משני הצדדים בשנים האחרונות, ואלו מעולם לא הפחיתו מקשר הדם הבסיסי. כעת, יש היבטים שיש לקחת בחשבון, כאשר טובתם של המלך וקייט נמצא חשיבות עליונה". עוד אמר המקור כי "הפרטים של הפגישה והשיחות שלאחר מכן הם פרטיים, אבל התחושה היא שהסידור הזה יכול לעבוד", אמר לאחר שנפגשו השניים במשך 45 דקות ביום שלישי שעבר. עם זאת, לא הייתה פגישה בין הארי לאחיו ויליאם, הנסיך מוויילס.

ארמון בקינגהאם סירב להגיב לדיווחים. הארי פרש מתפקידי המלוכה כאשר נישא למייגן מרקל בשנת 2020, והשניים עזבו את הארמון.

"אני מוכנה לדבר": מייגן מרקל בראיון ללא מחסומים עם אופרה ווינפרי (צילום: CBS)