ה"דיילי מייל" הבריטי היה אחד מכלי התקשורת היחידים שסיקרו בהרחבה את הדוח החמור על מעשי האונס בטבח ה-7 באוקטובר ולא נמנעו מתיאורים קשים לקריאה, כפי שיובאו להלן. כותרת הידיעה ציינה כי "דוח מחריד על מעשי האונס ב-7 באוקטובר חושף כיצד ניצולים צעדים בתוך 'אפוקליפסה של גופות' ללא חלקי גוף, בעוד לאחת הקורבנות הוכנס רימון לתוך אברי המין - ומפרט שיטות 'סדיסטיות' שבהן השתמשה חמאס כדי למקסם את הסבל".

האם מנהיג חמאס ברח וייכנע? "מי שמכיר את סינוואר יודע שהוא יילך עד הסוף" 
פרשת "הכת הירושלמית": אהרון רמתי הודה והורשע בהחזקה בתנאי עבדות

בדיווח של ה"דיילי מייל" נאמר כי "באמצעות שילוב של עדויות מעדי ראייה, ראיונות ושיחות מסווגות, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית דיווח על הקיף האלימות שממנה סבלו גברים ונשים, חלקם נרצחו בעד שהתעללו בהם, בעוד שאחרים נאלצו לצפות בהתעללות המינית בחבריהם ובבני משפחות לפני שנרצחו".

"הדוח סיכם כי החמושים של חמאס פעלו באופן שיטתי כדי לפגוע בנשים ובגברים בעיירות ובקיבוצים במהלך המתקפה, הוציאו להורג קורבנות במהלך או אחרי שביצעו התעללות מינית", ציין הצהובון הבריטי. "באחד המקרים, דווח שסכין הוחבאה באברי המין של קורבן. חיילות בבסיסי צה"ל גם היו קורבנות של אלימות מינית, כמו גם חטופות שחזרו מהשבי".

זירת הטבח ברעים (צילום :טל לב רם)

גם ה"גרדיאן" הבריטי, שכבר פרסם תחקיר משלו על מעשי האונס והאלימות המינית במהלך טבח ה-7 באוקטובר, התייחס לדוח החדש שבו נאמר כי בחמאס בחרו "להשתמש בפשעי מין כדי לפגוע בישראל באופן אסטרטגי". הדיווח ציין כי עדויות לאלימות מינית זוהו באתר פסטיבל נובה, בקהילות בעוטף עזה, בבסיסים צבאיים וגם במקומות שבהם הוחזקו חטופים ברצועת עזה.