איש העסקים המיליארדר אילון מאסק טוען כי עבריין המין ג'פרי אפשטיין לא שם קץ לחייו בכלא, אלא ככל הנראה נרצח. בציוץ שהעלה לרשת X (לשעבר טוויטר) שבבעלותו, כתב מאסק: "ככה נראה איגלו כשבתוכו פורצת אש. האש ממיסה את השכבה הפנימית של הקרח, ואז הקרח שמסביב מקפיא אותה שוב. שכבה חדשה מבודדת נוספת כך שהיא שומרת על טמפרטורה של 60 מעלות בתוך האיגלו, כשלמעשה בחוץ זה מינוס 50 מעלות. ואפילו האסקימוסים בפנים יודעים שג'פרי אפשטיין לא הרג את עצמו". 

חשיפה: הדו״ח הגנוז של 8200 על המחדלים שהובילו לטבח בדרום | בן כספית
להכין את המטריות? הגשם יחזור במהלך הסופ"ש, אך לא באופן נרחב | התחזית המלאה

אפשטיין, איש עסקים יהודי-אמריקאי, הורשע בשנת 2008 בעבירות מין. ביולי 2019 הוא נעצר והואשם בסחר בקטינות למטרות מין וכעבור כחודש שם קץ לחייו בתאו בבית מעצר בניו יורק.

מאסק זומן במאי 2023 להעיד במשפט נגד הבנק ג'יי. פי. מורגן שלפי כתב האישום שהוגש נגד אפשטיין אפשר לאחרון לבצע עבירות מין. לפי מסמך שהגיע לבית המשפט בניו יורק, מאסק הופנה לבנק על ידי אפשטיין. הבנק מואשם בכך שידע על ההתעללויות המיניות של אפשטיין באי הפרטי שהיה בבעלותו, ליטל סנט ג'יימס.

אילון מאסק (צילום: REUTERS/Tingshu Wang)
אילון מאסק (צילום: REUTERS/Tingshu Wang)

הטענה כי אפשטיין לא התאבד אלא נרצח זוכה לפופולריות. הקומיקאי והשחקן ריקי ג'רווייס נתן לה ביטוי מעל במת טקס פרס גלובוס הזהב. המאמינים בתאוריית הקונספירציה טוענים שאפשטיין נרצח על מנת שלא יחשוף פוליטיקאים בכירים שהשתמשו בשירותי זנות הקטינות שניהל. 

בחודש שעבר מאות עמודים של מסמכים לא חתומים מתביעה הקשורה לאפשטיין פורסמו בפומבי. המסמכים, בהם חומרים שטרם נחשפו, כוללים קרוב ל-200 שמות, בהם נשיאי ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון ודונלד טראמפ והנסיך הבריטי אנדרו, הקשורים לרשת הסחר במין של  אפשטיין.