יממה לאחר שהדיון במועצת הביטחון של האו"ם על ממצאי הדו"ח על האלימות המינית בעת מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר הסתיים ללא צעד משמעותי לגינוי פשעי המין של חמאס ולאור השתיקה העולמית בנושא, נשיאת ארגון נשות הדסה העולמית, קרול אן שוורץ, הגישה למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש עצומה אשר נחתמה בידי כ-130,000 תומכי הדסה מכ-120 מדינות ברחבי העולם בדרישה לשים קץ לשתיקה מצידו ומצד האו"ם סביב נושא חשוב זה, ולדרוש פעולה מידית לעשיית צדק ולקיחת אחריות. 

קרול אן שוורץ, נשיאת ארגון נשות הדסה העולמית: "אסור להשתמש באונס כנשק במלחמה. לא בישראל ולא בשום מקום אחר בעולם. ארגון האו"ם לקידום והעצמת נשים דחה את בקשתנו לדבר על הנושא הזה במהלך דיוני הוועדה למעמד האישה, אבל אנחנו לא נשתוק ולא נאפשר למוסדות הבינלאומיים לערער ולפגוע במאמצים שלנו לרדוף אחרי הצדק למען נשים בכל מקום.  

עלינו להתכנס בכל רחבי העולם כדי לומר את האמת ולדרוש מעשה. המלצתו של האו"ם לפיה ועדת החקירה המוטה והאנטישמית (COI) שהוקמה במאי 2021 תהיה הקבוצה העיקרית שחוקרת פשעים אלו, יכולה להתפרש אך ורק כמהלך לא הגיוני שנועד לקבור ראיות ולערער את הצדק. גם מטרת הדיון שהתקיים במועצת הביטחון של האו"ם על האלימות המינית של מחבלי חמאס היא  השתקה, שכן אין לו תכלית מלבד להוריד את הנושא מסדר היום".

ארגון נשות הדסה, נשים ציוניות באמריקה (HWZOA) וארגון הנשים היהודי הגדול ביותר בארצות הברית, מוביל בימים אלה קמפיין בינלאומי "End The Silence" במסגרתו הוגשה העצומה לאו"ם. הקמפיין של נשות הדסה מגיע בהמשך לפעולות רבות שכבר נעשו בידי ראשי הארגון מאז ה-7 באוקטובר, ביניהם הגשת עצומה למשרדי הצלב האדום בישראל בנוגע לאי הטיפול בחטופות ובחטופים הנמצאים בידי ארגון הטרור חמאס. כחלק מהקמפיין הבינלאומי, הארגון הוביל גם קמפיין דיגיטל בישראל בשם שולפות ציפורניים, למען שחרור החטופים והחטופות וחיזוק המשפחות, שהושק ביום האישה הבינלאומי.