בתיעוד שהופץ במהלך הימים האחרונים ברשת, נראה אזרח ישראלי מתעד תפילה המונית של מוסלמים במרכז ה"טיימס סקוור" בניו יורק. במהלך התיעוד, הוא מביע חשש מפני מה שהוא מכנה כ"שיתוק" ו"פחד של כוחות האבטחה". 

בזמן שישראל נערכת לפעולה צבאית ברפיח: בחמאס מתפשרים במשא ומתן | דיווח
בסודיות ובחשאיות מוחלטת: כך רקם סער את פירוק "המחנה הממלכתי" מאחורי גבו של גנץ

מי שהעלה את הסרטון המדובר לרשת, אף הוסיף כי "תסתכלו על זה ותבינו מה עומד מול עיניו של 'האיש החזק בעולם', כשהוא מדבר על המלחמה בעזה. אלו הבוחרים שלו, הספירה לאחור נמשכת". לא ברור האם מדובר בישראלי שביצע את התיעוד עצמו. \

כזכור, המתיחות בין ישראל לארצות הברית בנוגע לאופן המשך המלחמה נמשכת. ברשת ABC אף ציטטו את דבריו של גורם ישראלי בכיר, שאמר כי "ארצות הברית מעכבת את משלוחי הסיוע הצבאי לישראל".

לדבריו "בתחילת המלחמה, המשלוחים הגיעו בקצב מאוד מהיר, אך כעת לוקח להם הרבה יותר זמן. אנחנו מודעים היטב לתסכול של ארצות הברית מהתנהלות המלחמה, למרות שאני לא בטוח מה הסיבה לכך". כמו כן, הגורם הישראלי טען כי קיים מחסור בפגזי ארטילריה של 155 מ"מ, כמו גם של פגזי טנקים של 120 מ"מ. 

גורמים בוושינגטון הכחישו את הדברים, ואמרו כי לא היה כל שינוי מדיניות העברת הסיוע. עם זאת, פגיעה בסיוע הצבאי כמנוף לחץ על ישראל נמצאת על השולחן בוושינגטון כבר זמן מה. בעבר אישרו בפנטגון כי התקיים דיון בנושא, בעיקר בצל הפעולה הצפויה ברפיח.