השבועון של דאעש אישר כי ארבעת המחבלים שביצעו את מתקפת הטרור באולם ההופעות במוסקבה בשבוע שעבר נעצרו בידי כוחות הביטחון הרוסיים ועקץ את מוסקבה על שהיא מאשימה את יריביה באחריות לפיגוע "לנוכח הכישלון המהדהד שלה מול המוג'הידין". 

קטיעת איברים וחשמול: המחבלים מרוסיה הגיעו לבית המשפט לאחר שעונו בחקירתם
כשהוא רועד מפחד: אחד החשודים בפיגוע ברוסיה חשף פרטים חדשים

אחרי שסוכנות הידיעות הרשמית של דאע"ש כבר קיבלה אחריות רשמית על הפיגוע באולם קרוקוס סיט, שבו נרצחו יותר מ-140 בני אדם, וגם פרסמה תיעוד של המחבלים וסרטון מהמתקפה, מאשר גם הגיליון החדש של השבועון אלנבא כי ארבעת המחבלים היו "חיילים של המדינה האסלאמית". 

לפי השבועון, ארבעת המחבלים ניהלו חילופי אש עם כוחות הביטחון, אולם נאלצו להימלט מהזירה אחרי "תקלה פתאומית שפגעה בחלק מהרובים שלהם", אולם "הם לא עצרו את ההתקפה והחלו לשחוט את כל הנוצרים שמצאו בדרכם לפני שיצאו מהאולם". הפרסום אישר כי הארבעה נעצרו אחרי מרדף. 

המאמר גם התרברב כי "רוסיה הצלבנית הייתה נתונה לפגיעה הביטחונית הקשה ביותר על אדמתה מזה שנים עם פעולה איכותית משמעותית של חיילי המדינה האסלאמית". "לאור הכישלון המהדהד, רוסיה לא מצאה חלופה אלא לכוון 'האשמות של קשירת קשר' נגד יריביה ב'מחנה המערבי' כטיוח והתחמקות מהכרה בכישלון העצום שלה נגד המוג'הידין", הצהירו בדאע"ש.

"זו אותה שיטה שבה נקטו הצלבנים המערביים כאשר היו חשופים להתקפה דומה, כאשר אמריקה הרגילה את אירופה להאשים את המחנה המזרחי 'הכופר', במיוחד את רוסיה ואת איראן, באותן האשמות, על אף ששני המחנות סבלו מהתקיפות של חיילי הח'ליפות בשנים האחרונות", המשיכו.

בסיום המאמר, הייתה התייחסות לחשש במערב כי דאע"ש יבצע התקפות דומות נוספות, גם בערי בירה מרוחקות יותר ממוסקבה. "למשל, צרפת הצלבנית שהכריזה על 'רמה מקסימלית של כוננות', מחשש להתקפות אפשריות, במיוחד אחרי שספגה כאלה בפריז ובניס".