נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, ומי שמקווה לשוב לבית הלבן לאחר הבחירות הקרובות, קיים ריאיון בפודקאסט של העיתונאי יו יואיט, הנחשב לתומך בגישה השמרנית יותר במדינה. בין היתר, התייחס טראמפ למלחמה בישראל. 

"האיראנים תמיד מתבזים, מציגים כישלון כהצלחה": כלב נובח לא נושך?
יוסי כהן לא נפל למלכודת האכזרית של אופירה, אבל הצופים הבינו את המסר

"אם הייתי עדיין הנשיא ה-7 באוקטובר לא היה קורה", טען והוסיף: "איראן הייתה שבורה, לא היה להם כסף, לא היה להם כלום. עכשיו כנראה שיהיה להם נשק גרעיני בתוך כחודשיים". 

דונלד טראמפ: אם לא אבחר בנובמבר, המדינה תפסיק להתקיים (צילום :RSBN)

הוא השיב לטענות כלפיו, לפיהן הוא כבר לא תומך בישראל כפי שהיה בעבר: "מה שאמרתי בצורה מאוד ברורה זה לסיים עם זה, ובואו נחזור לשלום ונפסיק להרוג אנשים. וזו אמירה מאוד פשוטה. תסיים עם זה, צריך לחזור לשגרה ולשלווה. 

הוא תקף בחריפות את נשיא ארה"ב הנוכחי, ג'ו ביידן: "כל העולם מתפוצץ עם הנשיא האידיוט הזה שיש לנו, הוא אידיוט. הנשיא הכי מטופש שהיה לנו אי פעם. הוא הכי מושחת, והוא הכי לא כשיר. הוא הנשיא הגרוע ביותר שהיה לנו אי פעם". 

כמו כן, העביר ביקורת מפתיעה על המסרים שמועברים מטעם דובר צה"ל: "ישראל מפסידה במלחמת יחסי הציבור בעולם בגלל הסרטונים של דובר צה״ל. הישראלים חושבים שזה גורם להם להיראות קשוחים, אבל העולם רואה את זה אחרת".

"הם משחררים את הקלטות הנוראיות והנוראות ביותר של בניינים נופלים. אנשים מדמיינים שיש הרבה אנשים בבניינים האלה, או אנשים בבניינים האלה, והם לא אוהבים את זה. אני לא יודע למה הם שיחררו, אתה יודע, יריות כאלה בזמן מלחמה.  הם מאבדים את זה בגדול. אבל הם חייבים לסיים את מה שהם התחילו, והם צריכים לסיים את זה מהר, ואנחנו צריכים להמשיך בחיים", הוסיף.