הכתב לענייני ערבים של חדשות 12, אוהד חמו, שוחח הבוקר (רביעי) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, לאחר הכתבה ששודרה אתמול בערוץ 12 על האווירה הקשה נגד יהודים בעיר מאלמו שבשוודיה, זאת לקראת תחרות האירוויזיון שתתקיים בעיר בחודש הבא. במהלך השיחה חמו הציג את המספרים המדהימים: "יש כ־1,400 יהודים במאלמו, וכ־20 אחוזים מהגרים מוסלמים. שום דבר שוודי לא נמצא בחלק מהמקומות שם".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"בלב מאלמו, חגיגות, צפירות, דגלי פלסטין, והכול בבוקר יום שבת השבעה באוקטובר", מספר חמו, "אנחנו מדברים על כ־1,400 יהודים, זאת קהילה באמת קטנה. 20 אחוז מאוכלוסיית מאלמו הם מהגרים מוסלמים. מי שראה אתמול את הכתבה, שום דבר שוודי לא נמצא בחלק מהמקומות שם. הכול מתלכד לשני דברים, הגירה מוסלמית ומלחמה".

מפגינים בשטוקהולם שוודיה לדרישת הפסקת אש והדרת ישראל מהאירוויזיון (צילום: רויטרס)
מפגינים בשטוקהולם שוודיה לדרישת הפסקת אש והדרת ישראל מהאירוויזיון (צילום: רויטרס)

העיתונאי הוסיף כי בעקבות "המלחמה והסנטימנט האנטי ישראלי, בחצי שנה האחרונה מאלמו הופכת להיות מוקד מובהק של סנטימנט מהסוג הזה. אותה קהילה נכנסים מתחת לשמיכה ומחכים עד יעבור זעם. המקום הזה הופך להיות מוקד קשה".

בסיום השיחה אמר: "מי שראה את הכתבה אתמול ושמע את הקולות, אלו היו קולות שהם לא פחות ממטורפים בעיניי. זה לא איזה משהו אנטי ישראלי לצורך העניין, זה באמת אנטישמיות מוסלמית עמוקה לשמה. השורה התחתונה הייתה שם, 'בסוף, אתם היהודים תעלמו מכדור הארץ'. לא שמעתי טקסטים כאלה".