נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוב בתמונה, כך עולה מסקר של "ניו יורק טיימס" ומכללת "סיינה". על פי הסקר שנערך בשבוע האחרון, טראמפ אמנם מוביל עם 46%, אבל הנשיא המכהן נמצא כבר עם 45%. לשם השוואה, בסקר שנערך בחודש ינואר הוביל טראמפ עם 48% לעומת 43% לביידן. 

"הגישה שלו לא עובדת": הדמוקרטים חוששים להתפוררות בתדמיתו של ביידן

ב"ניו יורק טיימס" מציינים עוד כי העלייה של ביידן נובעת ככל הנראה בעיקר מהשיפור בקרב המצביעים הדמוקרטיים המסורתיים וההתלכדות סביבו. כמו כן, הוא זוכה בשיעור תמיכה גבוה יותר בקרב מצביעיו בבחירות 2020 מאשר לפני חודש, אז תמכו בו 83% ממצביעיו – לעומת 89% מהם כעת. טראמפ, מנגד, איבד מעט את תמיכת תומכיו ב-2020 – מ-97% הוא ירד ל-94%.

במסיבת עיתונאים שערך אמש נשיא ארה"ב לשעבר, אמר טראמפ כי הנשיא המכהן ג'ו ביידן לא הוציא אזהרה ממשית, אלא הסתפק באופציה של 'תוקפים את איראן' או 'מותקפים ע"י איראן'. על כך הוא הגיב: "זה די פתטי", והוסיף: "אני יכול לומר לך שהם לא היו תוקפים את ישראל אם אני הייתי הנשיא, והם אף פעם לא עשו זאת". 

טראמפ המשיך ותיאר מה היה קורה לו היה בשלטון במקום ביידן: "הם לא היו תוקפים. איראן לא הייתה בעמדת תקיפה. לא היה נשאר להם כסף, הם היו שבורים".