ההפגנות האנטישמיות שמתקיימות בארצות הברית בתקופה האחרונה, שרק הולכות ותופסות תאוצה, מעוררות דאגה רבה במדינה. לאחר שהיה נראה כי המפגינים עושים ככל העולה על רוחם, תיעוד שעלה ברשת מראה שייתכן כי המדיניות כלפיהם הפכה לנוקשה בהרבה. באוניברסיטת טקסס נעצרו עד כה למעלה מ-20 מפגינים. 

בעקבות אישור הסנאט לחסימת טיקטוק בארה"ב: מה יעלה בגורל האפליקציה?
יגיעו לפריצת דרך? הקבינט יתכנס מחר וידון ביוזמות צוות המו"מ לשחרור החטופים

בתיעוד שהופץ מהאוניברסיטה בדרום קליפורניה, נראים שוטרים שמשתמשים באלות כנגד מפגינים, לאחר שאלו פעלו באלימות מופרזת. כמו כן, באוניברסיטת טקסס בוצעו עשרות מעצרים כנגד המשתתפים בהפגנות האנטישמיות. 

מושל טקסס תקף בחריפות את ההפגנות: "יש לגרש סטודנטים המשתתפים בהפגנות מלאות שנאה ואנטישמיות מכל אוניברסיטה במדינה". הוא אף הוסיף כי "המפגינים האלו ראויים להיכנס לכלא, לא נסבול אנטישמיות במדינה.  

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רק לפני מספר ימים, נאסרה כניסתו של הפרופסור היהודי שי דוידאי בבית הספר לעסקים באוניברסיטת קולומביה אליה. בתגובה, הוא הוציא הודעה חריפה וכתב כי "אני רוצה לשלוח מסר למר קאס הולוואי מאוניברסיטת קולומביה. אתה בחור טוב, ראתי את זה בעיניים שלך היום, אז אני לא מצליח להבין למה לא אפשרת לי להיכנס לאוניברסיטה, בזמן שלמפגינים פרו-חמאס הותר להפגין".

תקיפת תשתיות טרור ומחבלים שהיוו איום על כוחות צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

עוד הוסיף: "אולי אתה לא אוהב את הסגנון שלי, אבל אני יודע שאתה מסכים עם כמעט כל מה שאמרתי. אני פשוט יודע את זה. אני עדיין מנסה להבין איך אתה יכול לעמוד רק לעמוד שם, להסתכל לי בעיניים, ולא לתת לי להיכנס לקמפוס. איך יכולת לשמור על קור רוח כשנכנעת לאספסוף הפרו-חמאס, אך סירבת לעמוד למען הצוות והסגל היהודי והישראלי בקולומביה. אני חושב שאני יודע איך. רק עשית את העבודה שלך".