מפסידים במלחמת ההסברה? הסרטון האנטי ישראלי זכה לעשרות מיליוני צפיות ברשת

קמפיין הרשת שמתנגד לישראל ונושא את המילים "כל העיניים על רפיח", זכה ללמעלה מ-40 מיליון צפיות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
רפיח
רפיח | צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90,שימוש לפי סעיף 27א'
2
גלריה

קמפיין הרשת שמתנגד לישראל ונושא את המילים "כל העיניים על רפיח", זכה ל-44 מיליון צפיות ברחבי העולם. בין היתר, בין מי ששיתפו אותו ברשתות החבריות, ניתן למצוא את הכדורגלן הצרפתי אוסמן דמבלה, כמו גם בלה וג'יג'י חדיד.

בתגובה לקמפיין האנטי ישראלי, הופץ ברשתות אחד אחר, שנשא את המילים "איפה הייתם ב-7 באוקטובר". זאת, עם תמונה קשה שמדמה את חטיפת משפחת ביבס.

קמפיין הנגד
קמפיין הנגד | צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

צה"ל השלים אתמול את השליטה בציר פילדלפי. בצה״ל אומרים כי קיים קטע של מאות מטרים ליד הים בשכונת תל סולטן, שבו כוחות הצבא לא נמצאים פיזית, אך עוקבים אחריו באופן קבוע, באמצעות איסוף והפעלת אש במקרה הצורך, במידה שיתקיימו ניסיונות הברחה. הכוחות בשטח איתרו עשרים מנהרות, כשחלקן הגדול חצו גדר למצרים. במקביל צה״ל איתר 82 פירי מנהרות והן נחקרות על ידי חיל ההנדסה.

כמו כן, צה״ל איתר עשרות משגרי טילים חמושים שכוונו למרכז ישראל ולעוטף, אשר הוחבאו במרחק של 10-40 מטרים, זאת מתוך ההבנה של החמאס כי צה״ל ימנע מלפעול נגד הטילים צמודי הגדר. צה״ל הצליח לפגוע ב-70 טילים של ארגון הטרור במרחב הלחימה.

תגיות:
טרור
/
מלחמת חרבות ברזל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף