הוא בבית הלבן רק קצת יותר משנה ויש עוד יותר משנתיים וחצי עד לבחירות הבאות לנשיאות, אבל דונלד טראמפ כבר מתכונן לקמפיין הבא ב-2020. הלילה (ראשון) חשף נשיא ארצות הברית את סיסמת הקמפיין לבחירות הבאות לנשיאות ואם ב-2016 המטרה היתה "לעשות את אמריקה שוב גדולה", כעת נראה שהוא כבר החזיר אותה לגדולתה, ולכן יש לשמור עליה ככזו. 

הנשיא הודיע על הסיסמה החדשה בכינוס בחירות בפנסילבניה של המועמד הרפובליקני לבית הנבחרים ריק סאקונה. "הסיסמה החדשה שלנו כשנתחיל את מסע הבחירות בעוד שנתיים תהיה "שמרו על אמריקה גדולה!", אמר טראמפ לקהל המריע. "אנחנו לא יכולים להגיד 'עשו את אמריקה שוב גדולה' כי כבר עשיתי את זה", הסביר הנשיא מדוע הסיסמה הישנה כבר לא רלוונטית. 

באותו נאום התייחס טראמפ לאפשרות שיתמודד מול מגישת הטלוויזיה אופרה ווינפרי ואמר כי מעוניין להתמודד מולה ואף ניבא שזאת תהיה "חוויה כואבת עבורה". "הו, אשמח לנצח את אופרה", הצהיר המנהיג האמריקאי, שהוסיף: "אני מכיר את החולשות שלה". 

הנשיא אמר את הדברים לאחר שמוקדם יותר השנה עלו השערות כי ווינפרי עשויה להתמודד בבחירות שייערכו בשנת 2020, זאת לאחר נאום שנשאה במהלך טקס פרסי "גלובוס הזהב". ואולם, אופרה טענה בפומבי כי היא לא מתכוונת להתמודד על נשיאות המדינה. "זה לא משהו שאני מעוניינת בו. נפגשתי עם אנשים שאמרו לי שיסייעו לי עם הקמפיין, אבל זה לא בשבילי", אמרה ווינפרי. 

בעקבות כך, טראמפ כינה אותה "חסרת ביטחון" בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו בחודש שעבר. לפני הודעתה, נשיא ארה"ב אמר כי הוא "יביס אותה בוודאות". 

טראמפ, ששוחח עם כתבים במהלך פגישה בבית הלבן עם מחוקקים, אמר כי "אנצח את אופרה, זה יהיה כיף". ואולם, הוא העריך שהיא לא תתמודד בבחירות בסופו של דבר: "אני מכיר אותה היטב ואוהב אותה. אני לא חושב שהיא תרוץ". בסופו של דבר, כאמור, הוא צדק.