בזמן שראשי זרועות הביטחון ופוליטיקאים ממשיכים להתווכח האם היה צורך בחשיפת מסמכי המוסד שהוברחו מאיראן בעניין תוכנית הגרעין, בעולם הערבי ממשיכים להתפעל מהמבצע "ההוליוודי" שרואים כמוהו רק בסרטים, ומנסים לחשוף מדי יום פרטים חדשים אודות המבצע המורכב שרב הנסתר על הגלוי בו. עד כה, נודע כי אנשי המוסד פשטו על המחסנים באזור שוראבאד מדרום לטהרן, באחד מלילות ינואר שעבר,  והבריחו את עשרות אלפי התיקיות והתקליטורים של תוכנית הגרעין האיראנית שנשמרו שם לישראל עוד באותו הלילה.

העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה" חושף הבוקר (חמישי) מפי מקור ישראלי, כי "לאנשי המוסד שפשטו על המחסן המתינו שתי משאיות, כאשר כל אחת מהן נעה בכיוון אחר כדי להסוות את המבצע, ואילו הם נמלטו ברגל ונפרסו במקומות שונים בתוך איראן. זאת, כאשר שני אנשי מוסד בלבד מתלווים למשאית שנסעה לכיוון הגבול הצפון מזרחי של איראן, סמוך לאזרבייג'ן, שם המתין הצוות השלישי של המוסד יחד עם מבריחים איראנים".

נשיא איראן חסן רוחאני במצעד צבאי. צילום: רויטרס
נשיא איראן חסן רוחאני במצעד צבאי. צילום: רויטרס
עוד נאמר, כי עם הגעת הכח לגבול המשאית רוקנה מתכולתה, והמבריחים האיראנים העבירו את המסכים לאזרבייג'ן, מבלי לדעת מה יש בהם. "הדרך לתל אביב הייתה פתוחה עם העברת המסמכים לאזרבייג'ן", מסר המקור. "ממשלת אזרבייג'ן לא ידעה על המבצע".

המקור סירב להתייחס לדיווחים סותרים בשאלה האם היה מרדף בין כוחות הביטחון האיראנים לבין אנשי המוסד באותו לילה, או ששלטונות איראן לא חשפו את הפשיטה המסוכנת על מחסני תוכנית הגרעין שלהם. "הכוח נעל את המחסן מבלי להותיר עקבות של פריצה", הדגיש המקור וסיפר כי המסמכים הועברו אל מדינה אחרת דרך הים ומשם הגיעו לישראל.