ארמון קנזינגטון פרסם היום (שני) את לוח הזמנים של ביקורו של הנסיך ויליאם בארץ בסוף החודש. בין היתר, הוא צפוי לקיים פגישות עם הנשיא ראובן ריבלין וראש הממשלה, בנימין נתניהו, לסייר ביד ושם ולהשתתף באירוע חדשנות בתל אביב. מדובר בביקור הראשון של בן משפחת המלוכה הבריטית בישראל. 

הדוכס מקיימברידג', שיגיע ללא רעייתו ושלושת ילדיהם, ינחת בנמל התעופה בן גוריון בשעות הערב של ה-25 ביוני, אחרי יממה וחצי בירדן, ומיד ייסע למלון המלך דוד בירושלים, שם ישהה במהלך ביקורו הקצר. את היום המלא הראשון של הביקור יפתח הנסיך ביד ושם, שם הוא יסייר בתערוכה ויניח זר וייפגש עם ניצולי שואה וניצולים מהקינדר-טרנספורט, הילדים שהועברו מגרמניה ומדינות נוספות באירופה לבריטניה לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה.
לאחר מכן, ייפגש הנסיך הבריטי עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו במעונם, ומשם ימשיך לבית הנשיא לפגישה עם הנשיא ריבלין. בהמשך היום, יגיע וויליאם ליפו, שם ייפגש עם צעירים שפעילים במסגרת מכון פרס לשלום וארגון "שער שוויון" שמקנה מסגרת חינוכית, חברתית וספורטיבית לילדים ונוער מאזורי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל ואף יצפה במשחק כדורגל שמארגנים שני המיזמים. את היום יסיים הנסיך באירוע בתל אביב שפרטיו עדיין לא פורסמו ובקבלת פנים רשמית במעונו של השגריר הבריטי, דיוויד קוורי, ברמת גן, במהלכו גם יישא הדוכס דברים.

הבוקר הבא יחל בביקור בתל אביב שפרטיו יפורסמו רק במהלך שהותו של הנסיך בארץ, אולם בארמון ציינו כי מדובר "בביקור שאנחנו מצפים לו מאוד". לאחר מכן, הוא יגיע למוזיאון בית העיר בכיכר ביאליק, שם ישתתף באירוע חדשנות היי-טק ויפגוש נציגים של חברות סטארט-אפ שיציגו את המוצרים שלהם. הוא גם ישתתף בקבלת פנים עם נציגי ארגונים חברתיים עם פעילים בתחומי הנוער, הסביבה והשפעה חברתית. 
בצהריים יעבור הנסיך לרמאללה, ביקור ראשון של בן משפחת המלוכה בשטחי הרשות הפלסטינית, והוא ייפגש עם היו"ר אבו מאזן. בנוסף, הנסיך צפוי להשתתף באירועים שעוסקים בפליטים הפלסטינים ובתרבות, המוזיקה והמזון הפלסטיניים והוא ייפגש עם צעירים פלסטינים. בערב הוא ישתתף בקבלת פנים במעון הקונסול הכללי של בריטניה בירושלים. 
היום האחרון של הביקור יחל בהר הזיתים, משם יצפה הנסיך על העיר העתיקה ויקבל הסבר היסטורי וגיאוגרפי. התחנה הבאה תהיה כנסיית מריה מגדלנה, שם טמונה סבתא רבא שלו, הנסיכה אליס, אמו של הנסיך פיליפ. לפי הארמון, לפני סיום ביקורו, צפויים לנסיך אירועים נוספים שיאפשרו לו "להבין ולהעניק כבוד לדתות ולהיסטוריה של האזור". 
"האופי ההיסטורי של הביקור הזה חשוב כמובן והדוכס רואה פריבילגיה עצומה בכך שהוא מקיים את הביקור המלכותי הרשמי אי פעם בישראל ובשטחים הפלסטיניים הכבושים ויכול לסייע יותר לחזק את הידידות בין ירדן לבין הממלכה המאוחדת", נאמר בהודעה. "יותר מכך, הדוכס מצפה לבנות יחסים אמיתיים ומתמשכים עם עמי האזור".