ערב הסעודית החלה בחקירה פנימית לגבי היעלמותו של העיתונאי ג'מאל חשוקג'י בקונסוליה שלה באיסטנבול, כך מדווח היום (שני) בסוכנות הידיעות בלומברג, מפי גורם סעודי. על פי הדיווח, המלך סלמאן הורה בסוף השבוע לתובע הציבורי במדינה לחקור את גורלו של חשוקג'י, גם לאור המידע שהעבירו הטורקים.
הגורם אמר כי לאחר שנאסף מידע מהטורקים ומצוות הבדיקה המשותף לריאד ולאנקרה, "התחושה מההנהגה היא שאנחנו צריכים חקירה פנימית כדי להבטיח שיש לנו את הסיפור הנכון". 

בתוך כך, התקשורת בטורקיה מדווחת כי הרשויות במדינה יבצעו חיפוש בקונסוליה הסעודית באיסטנבול, שם נראה לאחרונה חשוקג'י. החיפוש ייערך לאחר שריאד הסכימה לבקשת הטורקים. 

כזכור, באנקרה טוענים חשוקג'י חוסל בהוראה של יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן לאחר שמתח עליו ביקורת. הסעודים מכחישים את ההאשמה וענו כי אין להם מידע על גורלו, למרות שנראה נכנס לקונסוליה, אך לא נרה יוצא ממנה.

השבוע דווח כי חשוקג'י הקליט את החקירה, העינויים והרצח שלו באמצעות האפל ווטש שלו, אולם לאחר מכן נטען כי הדבר לא אפשרי טכנולוגית. פרשת העיתונאי גם גרמה למשבר בין ארצות הברית לערב הסעודית, לאחר שהנשיא טראמפ אמר כי אם ריאד אחראית לגורלו, היא תיענש בחומרה. הסעודים הגיבו ואמרו כי כל סנקציה תיענה בתגובה חריפה יותר