מאות אלפי תומכים של האיחוד האירופי צעדו היום (שבת) בלונדון בדרישה לערוך משאל עם נוסף על תנאי עזיבת בריטניה את הגוש. המפגינים הניפו את דגלי האיחוד הכחולים-זהובים וקראו קריאות נגד הברקזיט. ההפגנה באה לאחר שבוע שבו ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, לא הצליחה להגיע להסכם עם ראשי האיחוד האירופי בבריסל ועוררה ביקורת מחברי מפלגתה על ויתורים נוספים שעשתה בשיחות. 
עדיין לא ברור איך ייראה הסכם עתידי עם האיחוד האירופי כאשר נותרו כחמישה חודשים עד לתאריך היעד לעזיבת הממלכה, ומורדים במפלגה השמרנית של מיי איימו להצביע נגד ההסכם שתשיג. ג'יימס מקגרורי, אחד ממארגני הצעדה, אמר כי "אנשים חושבים שהמשא ומתן על הברקזיט הוא בלגן שלם, אין להם אמון שהממשלה תקיים את הבטחותיה, בין השאר כי לא ניתן לקיים אותן". 
המארגנים טענו כי 670 אלף בני אדם השתתפו בצעדה, מה שיהפוך אותה להפגנה הגדולה ביותר בבריטניה מאז ההפגנה נגד הפלישה לעיראק ב-2003. המשטרה הבריטית לא סיפקה אומדן של מספר המשתתפים. כזכור, 52 אחוזים הצביעו בעד הברקזיט במשאל העם שנערך בבריטניה ב-2016. מיי הביעה התנגדות לקיום משאל עם נוסף, אך מפלגת הלייבור של ג'רמי קורבין הודיעה כי היא פתוחה לקיום הצבעה נוספת על הישארות באיחוד. 

תומכי הברקזיט קיימו עצרת משלהם בעיר הרוגייט שבצפון אנגליה. ריצ'רד טייס, אחד ממארגני העצרת, כינה את המפגינים בלונדון "לוזרים" ואמר כי משאל עם נוסף ייצור משבר חוקתי. "קיימנו הצבעה והצבענו לעזוב. לרעיון לקיים משאל עם נוסף יהיה פוטנציאל לבגידה בדמוקרטיה בארצנו", אמר.