גורמים בצבא ארצות הברית הביעו דאגה מפעילות ישראל נגד איראן בסוריה וחשש כי התגובה האיראנית תהיה תקיפת הכוחות האמריקאים בסוריה או עיראק על ידי קבוצות הנתמכות על ידה, כך פורסם היום (ראשון) בוול סטריט ג'ורנל. "זאת דאגה הולכת וגוברת מבחינתנו", אמר גורם צבאי בכיר. החשש בפנגטון הוא כי איראן תסבור שהפגיעות הישראליות נובעות ממידע שניתן לה מהמודיעין האמריקאי.



"הפעילות הישראלית עצמאית", אמר דובר הפנטגון, שון רוברטסון, בתשובה לשאלות בנושא. "עם זאת, אנו תומכים בזכותה הטבועה של ישראל להגנה עצמית מפני איומים קרובים". רוברטסון הוסיף כי "אם פעולה בשדה הקרב תעמיד את אנשי צבא ארה"ב בסכנה, המפקדים 'ינקטו צעדים מתאימים', הכוחות תמיד מוכנים להגן על עצמם ".

עמדה זאת של אנשי הצבא מנוגדת לעמדת הבית הלבן שהביע תמיכה בפעולות ישראל נגד הפעילות האיראנית. "אסור לאיראן ולחזבאללה לבנות ארסנל של נשק על גבול ישראל המאיים על האזור", אמרה דוברת הבית הלבן בהצהרה בעבר. ג'ון בולטון, יועצו לביטחון לאומי של הנשיא טראמפ, אמר במהלך ביקור בישראל באוגוסט כי "בכל פעם שאיראן הביאה טילים או נשק מאיים אחר לסוריה, ישראל פגעה ביעדים האלה", כשהוא מציין את יעילות התקיפות הישראליות.
 
בפנטגון, לעומת זאת, פקידים צבאיים בארה"ב הביעו דאגה רבה יותר. החשש שלהם הוא שאיראן מאמינה שהפגיעות הישראליות נובעות מהמודיעין האמריקאי שנמאס לישראלים במיוחד כדי שיפתחו את ההתקפות.