נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צפוי להיפרד לאחר בחירות האמצע משישה חברי ממשל נוספים, כך על פי מקורבים לטראמפ בעבר ובהווה. טראמפ, שכבר נפרד משמונה חברי קבינט שונים, בין אם פוטרו ובין אם התפטרו, הוא הנשיא עם התחלופה הגבוהה ביותר של בעלי תפקידים בדרגים אלו.

בארה"ב מזהירים כי גל העזיבה עשוי לגרום להפרעה רצינית בפעילות השוטפת של הממשל, ואף עלול ליצור בלבול בין מחלקות וסוכנויות שונות. כמו כן, הדבר עלול לסבך את הממשל האמריקאי בסנאט, שבמידה ולא יהיה בו רוב רפובליקני, הדבר יקשה על מינוי המחליפים.
רשימת העוזבים כוללת את שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, שהודיעה כבר בחודש שעבר על התפטרותה. טראמפ צפוי להדיח את התובע הכללי לממשלה, ג'ף סשנס עליו הוא מותח ביקורת במשך חודשים. על פי מקורות ממשלתיים, אחרים שצפויים לעזוב הם שר ההגנה ג'יימס מאטיס, שר הפנים רייאן זינקה, שר המסחר ווילבור רוס והשרה לביטחון פנים קירסטן נילסן. 

"טראמפ רוצה את הצוות החזק ביותר לבחירות של 2020", אמר מקורב לנשיא. "הוא מחפש אנשים טובים יותר לתפקידים, כל ההחלטות נעשות עם חשיבה על קמפיין הבחירות הבא". דוברת הבית הלבן סירבה להגיב לדיווחים.

יש לציין, כי לבעלי התפקידים יהיה תמריץ גדול יותר לעזוב את הממשל במידה והדמוקרטים ינצחו בבחירות שיתקיימו בנובמבר, מה שיעניק להם את השליטה בוועדות הפיקוח ואת הכוח לגרור את בכירי ממשל טראמפ לגבעת הקפיטול לעימותים שישודרו בטלוויזיה. 
ממשל טראמפ סבל ממילא מתחלופה גבוהה של אנשים, שבמקרים רבים עזבו תוך סערה תקשורתית רחבה. כך למשל, מזכיר המדינה לשעבר, רקס טילרסון, פוטר בציוץ של טראמפ בטוויטר לאחר חודשים של עימותים בינו לבין חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר.