וויכוח וקרב אגרופים שהתגלע בין נוסעת באוטובוס לבין הנהג במהלך נסיעה על גשר בסין הוביל לתוצאה טראגית במיוחד. תשומת הלב של הנהג הופנתה לנוסעת שספק תקפה וספק הותקפה על ידו, ובזמן שהוא שולח לעברה אגרוף הוא סטה מנתיבו, זיהה מולו רכב, שבר את ההגה - ונפל מהגשר היישר לנהר היאנגצה, בעיר צ'ונגצ'ינג שבדרום מערב סין.

האירוע, שקרה ביום ראשון האחרון, הוביל למותם של 13 בני אדם, כאשר שניים נוספים מוגדרים כנעדרים. המשטרה הודיעה כי המאבק בין הנוסעת והנהג הוא הסיבה הרשמית לתאונה, והוסיפה כי הנוסעת היא אישה בת 48 ששם משפחתה הוא ליו כעסה על כך שהנהג לא עצר בתחנה שלה. 


 
מבצע חילוץ נרחב התרחש באזור, עם צוותים של צוללנים ועשרות סירות ומחלצים, אולם לא היו דיווחים על ניצולים. הריסות האוטובוס הוצאו מן הנהר בעומק של 71 מטרים ביום רביעי בלילה. חלק מגופות הנוסעים נמשו מהמים על ידי הצוללנים. 


פעולות החילוץ בנהר היאנגצה. צילום: רויטרס

 
ההתרסקות זעזעה את סין כולה, והרשת החברתית במדינה געשה והאשימה את הנוסעת בהתרסקות, על אף שחלק מהגולשים מתחו ביקורת על תגובת הנהג. "אם אנחנו רואים נוסע שרב עם נהג האוטובוס, אסור לנו להישאר בשקט", כתב אחד הגולשים. אדם אחר כתב כי יש לחוקק חוק האוסר על נוסעים לפנות לנהגי האוטובוס ולהסיח את דעתם.