בחירות האמצע סיפקו נחת גם לקהילה היהודית עם הגדלת מספר הצירים היהודיים בבית הנבחרים, בהם גם שני חיילים לשעבר, ניצחון של נשיאת בית כנסת לשעבר בבחירות לסנאט ובחירתו של המושל היהודי הראשון של קולורדו. לפי ההערכות, חברי קונגרס יהודים יעמדו בראשן של חלק מהוועדות החשובות ביותר בבית הנבחרים בשנתיים הקרובות.



בבית הנבחרים היוצא כיהנו 21 צירים יהודים דמוקרטים ושני צירים יהודים רפובליקנים. עם פרסום התוצאות עולה כי לי זלדין ודיוויד קוסטוף הרפובליקנים שמרו על כסאותיהם, כמו גם 18 מהצירים הדמוקרטים שגברו על יריביהם בפערים גדולים. אנדי לוין, שניצח בבחירות במחוז התשיעי של מישיגן, יחליף את אביו, סנדר לוין, שפורש מהקונגרס אחרי 35 שנה.



ג'ארד פוליס, שכיהן בבית הנבחרים היוצא, נבחר למושל היהודי הראשון של קולורדו, כמו גם למושל ההומוסקסואל המוצהר הראשון בתולדות ארה"ב. פוליס, נין למהגרים מפולין, ציין בריאיון שהעניק לסוכנות הידיעות היהודית JTA בשנה שעברה כי פעילותו הציבורית מושפעת רבות מהערכים היהודיים, ובכללם סיוע למהגרים וקידום החינוך. גם לאילינוי יהיה מושל יהודי חדש אחרי שג'יי-די פריצקר הדמוקרטי גבר על המושל הרפובליקני המכהן, ברוס ראונר.



גם ג'קי רוזן עזבה את המושב שלה בבית הנבחרים, אולם היא תשוב לגבעת הקפיטול, הפעם בתור סנאטורית אחרי שניצחה בבחירות בנבדה את הסנאטור הרפובליקני המכהן, דין הלר, שזכה לתמיכתו של שלדון אדלסון. רוזן, לשעבר נשיאת בית כנסת רפורמי, תהיה האישה היהודייה השלישית שתכהן בסנאט (והשנייה בסנאט הנוכחי לצדה של דיאן פיינשטיין ששמרה על כסאה) והראשונה שנבחרת ממדינה שאינה קליפורניה.



אולם פרישתם של פוליס ורוזן לא מנעה את הגדלת הייצוג היהודי בבית הנבחרים. איליין לוריא (43), לשעבר קצינה בצי האמריקאי שאף ארגנה ארוחת ליל סדר על נושאת מטוסים, ניצחה במחוז השני של וירג'יניה אחרי שגברה על סקוט טיילור הרפובליקני, יוצא יחידת "אריות הים". יוצא צבא נוסף, מקס רוז (31), לשעבר קצין צבא ששירת באפגניסטן וקיבל עיטורי כבוד, נבחר מטעם המחוז ה-11 של ניו יורק אחרי שהדיח את הציר הרפובליקני המכהן, דן דונובן.



דין פיליפס, הנכד של פאולין פיליפס שייסדה את טור הייעוץ הידוע "אבי היקרה" והיורש של מזקקה מצליחה, גבר במחוז השלישי של מינסוטה על הציר המכהן אריק פולסן, ויהיה הדמוקרט הראשון שייצג את המחוז אחרי קרוב ל-60 שנה. עורכת הדין סוזן ויילד נבחרה מטעם המחוז השביעי של פנסילבניה, בעוד שהפעיל הסביבתי, מייק לוין, בדרך לניצחון במחוז ה-49 של קליפורניה. רופאת הילדים, קים שרייר, מובילה במחוז השמיני של וושינגטון, ואילו בכירת הפנטגון לשעבר, אליסה סלוטקין, הכריזה על ניצחון בבחירות במחוז השמיני של מישיגן.



סוכנות JTA דיווחה כי חמישה צירים יהודים צפויים לעמוד בראש ועדות חשובות של בית הנבחרים - ג'רלד נדלר בוועדת המשפט, אליוט אנגל בוועדת החוץ, ניטה לאווי בוועדת ההקצבות, אדם שיף בוועדת המודיעין וג'ון יארמוט בוועדת התקציב.